استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت .

استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت

زمان رسيدن به خواسته طبق قانون جذب و راه رسيدن به چه صورت است؟

زمان رسيدن به آرزوها خواسته ما در قانون جذب كه با باور و تصويرسازي ذهني ايجاد و دنبال مي شود چه زماني است؟ اين سوال بسيار مهمي است كه عده بسيار زيادي آن را از خود مي پرسند. سوال ديگر در همين باره اينكه از چه راهي قرار است من به خواسته ام برسم؟
اين سوالها زماني پيش مي آيند كه شما مي بينيد فقط در ذهن خود هدف را مي بينيد و حس مي كنيد و در واقعيت هيچ خبري نيست و انگار خبري هم نخواهد بود. بنابراين اگر پاسخ مناسب اين سوالها را نداشته باشيد به راحتي شك مي كنيد و به خواسته خود نمي رسيد.
در اين قسمت ما قصد داريم با فهم و درك مكانيزم و بطن قانون جذب و رسيدن به نتيجه، زمان رسيدن به خواسته و راه آن را مشخص كنيم تا خيال شما از بابت اين دو سوال مهم راحت شود. بنابراين از يك مثال ساده اما مهم استفاده مي كنيم.
مثالي ساده درباره زمان رسيدن به خواسته و راه آنزمان رسيدن به خواستهفرض بگيريد شما به شدت گرسنه هستيد و تنها. شما ناراحت و نگران هستيد از اينكه نكند غذايي براي خوردن پيدا نكنيد. ولي ناگهان بوي خوش غذا به مشام شما مي رسد. به محض افتادن اين اتفاق تمام نگراني شما از بابت نبودن غذا از بين مي رود. چون مي دانيد بوي غذا از خود غذا بلند شده و اين يعني غذا هست. پس نگراني شما از بين مي رود و فقط متمركز مي شويد براي دنبال كردن بوي غذا تا به آن برسيد.
حالا اگر اينجا از شما بپرسند كي به غذا خواهيد رسيد و يا از چه راهي شما چه جوابي خواهيد داد؟ روشن است كه شما هيچ جواب روشني براي اين سوالها نداريد و مي گوييد راه رسيدن من به غذا در دنبال كردن بوي آن است و از هر جا اين بو بيايد راه من هم همان جاست. يعني راه براي من شروع به مشخص شدن مي كند زماني كه دنبال اين بو حركت مي كنم. زمان رسيدن من به غذا هم مشخص نيست و من فقط آرزوها مي دانم هر چه بو قوي تر باشد من به خود غذا نزديكتر هستم و زمان رسيدن من هم كمتر.
چيزي كه شما در ذهن و تصويرسازي خود حس مي كنيد نشانگر اصلي استهمانطور كه در مثال بالا ديديم بوي غذا نشان دهنده وجود خود غذا بود و دنبال كردنش مساوي بود با رسيدن به خود غذا. در تصويرسازي ذهني هم چيزي كه ما در ذهن خود از نتيجه دلخواه نهايي حس مي كنيم دقيقا همين معاني را دارد. يعني اول از همه حس شما نشان مي دهد منبعي واقعي براي آن موجود است در حاليكه فعلا بخاطر دوري شما از آن قادر به ديدنش نيستيد. ولي حس دروني شما انرژي برخواسته از همان خواسته شماست كه وقتي دنبالش مي كنيد به همان چيزي كه ديده بوديد مي رسيد.
حالا نكته اين است كه شما مي بايست با تمركز بالا فقط و فقط اين حس را دنبال كنيد و هر جا اين حس قوي تر مي شد به همان سمت حركت كنيد و هر جا (چه در فكر، چه در ديدن و شنيدن، چه در كاري كه انجام مي دهيد، چه در كلامتان و يا هر چيز ديگر كه شما با آن ارتباط برقرار مي كنيد) اين حس ضعيفتر مي شد از آن دوري كنيد.
زمان رسيدن به خواسته، راه رسيدن به آن و هرآنچه كه نياز داريد در دل خود خواسته شماستوقتي شما به هدف خود فكر مي كنيد آن را حس مي كنيد و اين بناي اول باور شماست كه مي دانيد واقعيتي هست كه اين حس را ايجاد كرده. سپس دنبالش مي كنيد و اين حس هدايت كننده شما خواهد بود و به اين صورت مسير خواسته شما قدم به قدم روشن و باز خواهد شد. رسيدن به آرزوها و زمان رسيدن به خواسته شما هم با بيشتر شدن حس خوب و باورتان مشخص مي شود. يعني هر جا حس شما شديدتر مي شد يعني زمان رسيدن هم در حال كمتر شدن است. و هر جا حس خوب شما كمتر مي شد يعني شما در حال دورتر شدن هستيد و طبيعتا ديرتر خواهيد رسيد.
لطفا ويدئوي آموزشي زمان رسيدن به خواسته و راه آن را تماشا كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۶:۳۹ توسط:ميلاد موضوع:

متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري

متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري مجموعه : تبليغات بنري ، بهترين سايت تبليغات ، تبليغات كليكي ، آگهي ، تبليغات تلگرام ، سايت تبليغات پر بازديدمتن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتريمتن هاي تبليغاتي زيبا براي جلب مشتري همواره از اهميت ويژه اي برخوردار است نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري هدف و همچنين بهترين متن تبليغاتي براي جذب مشتري در ادامه تهيه و گردآوري شده است استفاده از متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب اهميت زيادي در جلب مشتري در كسب و كار دارد.
 
متن هاي تبليغاتي زيبامتن هاي تبليغاتي زيبا زير بناي يك كسب و كار و معرفي يك برند است. معمولا متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب و شعارهاي كسب و كار زيادي از برندها و شركت هاي مختلف ميان مردم پخش مي‌شود اما يك متن تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري مي‌تواند اقبال مردم به آن كسب و كار را افزايش دهد و در راستاي موفقيت برند كمك هاي زيادي بكند. شايد هرگز متوجه اين مسئله نشده باشيد، ولي متن هاي تبليغاتي زيبا، نقش بسيار مهمي در كمك به مغز براي تصميم‌گيري در مورد جذب مشتري و فروش محصوصلات ايفا مي‌كنند. متغيرهاي فراواني وجود دارد ولي در ميان آنها موردي هست كه تاثير آن، بارها و بارها اثبات شده است: متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب، فروش را افزايش مي‌دهند و فقط همين عبارت‌ها هستند كه اين قدرت را دارند.
yektanet-logo-signتبليغقالب ديستو | پوسته Disto | پوسته مجله خبري ديستو | قالب مجله اي Distoقالب ديستو | پوسته Disto | پوسته مجله خبري ديستو | قالب مجله اي Disto
مشاهدهمتن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتريرايگان
اگر فكر مي‌كنيد نمونه متن تبليغاتي تاثيرگذار «رايگان» بي‌فايده است و بيش از حد از آن استفاده شده، بيشتر فكر كنيد. مردم عاشق چيزهاي رايگان، عادي و ساده هستند. عملا مي‌توانيد هر چيزي را به صورت رايگان به آنها بدهيد، فرقي نمي‌كند كه چقدر كوچك باشد، و با اين كار توجه آنها را جلب كنيد.
گرگوري سيوتي (Gregory Ciotti) از شركتِ Help Scout با استفاده از مطالعه‌اي اين مسئله را اثبات كرده است. در اين مطالعه، محققان از مردم خواستند ميان يك شكلات ترافلِ ليندت (Lindt) به قيمت ۱۵ سنت (كه معامله‌ي بسيار خوبي است) و يك شكلات بوسه‌ي هرشي (Hershey Kiss) به قيمت ۱ سنت، يكي را انتخاب كنند. در كمال تعجب، ۷۳ درصد از آنها شكلات ترافل ليندت را انتخاب كردند. سپس محققان از گروه ديگري خواستند كه بين شكلات ترافل ليندت به قيمت ۱۴ سنت (كه باز هم معامله‌ي بسيار خوبي است) و شكلات بوسه‌ي هرشي مجاني، يكي را انتخاب كنند. اين بار ۶۹ درصد از آنها بوسه‌ي هرشي را انتخاب كردند. زيرا همه، چيزهاي مجاني را دوست دارند.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
انحصاري
يكي ديگر از برترين متن هاي تبليغاتي زيبا و تاثير گذار براي جذب مشتري، همين كلمه انحصاري است. همه مي‌خواهند در گروهي متمايز از ديگران قرار داشته باشند. وقتي محصولات خود را انحصاري مي‌كنيد و آن را تنها در اختيار گروهي انتخاب شده قرار مي‌دهيد، كاري مي‌كنيد مردم آن محصول را بيشتر بخواهند. مي‌توانيد براي انتخاب نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري به جاي واژه‌ي انحصاري از عبارت‌هاي ديگري مانند «فقط براي اعضا»، «فقط افراد دعوت‌شده»، «براي نخستين بار»، «كارمندان داخلي» و غيره استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه همه مي‌خواهند در اين گروه‌ها قرار بگيرند.
 
ساده
زندگي پيچيده است و احتمالا ما نيز بيشتر تمايل داريم كه ساده‌ترين راه‌ها را براي جذب مشتريان انتخاب كنيم. بنابراين هر زمان كه مي‌شنويم چيزي ساده است يا انجام آن آسان است، جذبِ آن مي‌شويم. من در مطالعه‌اي مشاركت داشتم كه در آن از مشتري‌ها پرسيده مي‌شد مهم‌ترين عوامل موثر در خريد نرم‌افزار چيست، و پاسخِ «به راحتي قابل استفاده بودن» در ميان ۳ پاسخ اول قرار داشت. وقتي ترديد داريد، مسائل را خيلي پيچيده نكنيد، اضافه كردن امكاناتِ بيشتر خوب است، ولي نه در شرايطي كه به قيمت قرباني كردن سادگي باشد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
محدود
همه‌ي ما از اينكه چيزي را از دست بدهيم، بيزاريم. حتي اگر چيزي كه از دست مي‌دهيم، به پيش‌ پاافتادگي جاسوئيچي‌هايي باشد كه در شركت توزيع مي‌شوند. اگر بگويند 100 نفر اول يكي مجاني مي‌گيرند، ناگهان آن جاسوئيچي، براي‌مان جذاب‌تر مي‌شود. واقعا يك جاسوئيچي به چه كارِ شما مي‌آيد؟ اهميتي ندارد، مهم اين است كه معامله‌ي خوبي است و بايد همين الان و پيش از آنكه دير شود تصميم بگيريد تا بتوانيد يكي از آن صد نفر باشيد.
 
تضميني
عبارت تضميني از آن متن هاي تبليغاتي زيبا و موثر است كه معجزه خاص خودش را دارد. با تقلب‌هاي زيادي كه در دنياي امروز انجام مي‌شود، اصالت يكي از نگراني‌هاي قابل قبول مشتريان شماست و شما مي‌توانيد با استفاده از كلمات مناسب، به آنها اطميناني را بدهيد كه براي گرفتن تصميم نهايي نياز دارند.
احتمالا عبارتِ «تضميني» را همه جا ديده‌ايد،‌ زيرا واقعا نتيجه مي‌دهد. اما نكته‌ي مهم اين است كه تواناييِ پشتيباني از ضمانت خود را داشته باشيد. اگر محصول شما ضمانت ندارد و بازگرداندن كالا بدون دردسر نيست، يا نتايج ادعا شده توسط شما، اثبات نشده است، حرفي از آنها نزنيد. شايد مطرح كردن اين ادعاهاي غيرواقعي در كوتاه‌مدت موثر باشد، ولي در بلندمدت شما را به زمين مي‌زند. اگر به مشتريان خود ضمانت ارائه نمي‌دهيد، شايد وقت آن باشد كه اين كار را انجام دهيد.
عبارت‌هاي ديگري كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به مشتري اطمينان بدهيد: «اثبات‌شده، باعث مي‌شود، هيچ الزامي وجود ندارد، بدون خطر، بدون دردسر و مطمئن».
 
شما
زماني كه نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري يا هر متن تبليغاتي زيباي ديگري را با هدف جلب مشتري براي خريد مي‌نويسيد، از عبارات اول شخص استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود خواننده يا شنونده علاقه‌مندتر شود، و به صورت ناخودآگاه، احساسِ خاص بودن كند. استفاده از كلمه‌ي «شما» در متن تبليغاتي جذاب موجب مي‌شود نوشته‌تان محاوره‌اي‌ و جذاب تر و زيباتر شود و لحن شما را دوستانه‌تر مي‌كند و به اين ترتيب مي‌توانيد با خواننده يا شنونده ارتباط برقرار كنيد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
متن تبليغاتي براي جذب مشتري
 
عبارت زيرا هرچند كوتاه از آن متن هاي تبليغاتي جذاب و موثر براي جذب مشتري است كه هر مشتري را ترغيب به خريد مي‌كند. مورد بسيار جالب است. گرگوري سيوتي (Gregory Ciotti) با استفاده از سناريوهاي جالب، به مطالعاتي در كتاب نفوذ (Influence) نوشته‌ي روانشناس، دكتر رابرت كيالديني (Robert Cialdini) اشاره مي‌كند. يكي از نمونه‌هاي قابل توجه اين مطالعات، آزمايشي است كه در آن از عبارت‌هاي مختلفي استفاده و بررسي شد كه استفاده از كداميك از آنها، موجب مي‌شد كه افراد به كسي اجازه دهند تا در صفِ دستگاه كپي، خارج از صف كار خود را انجام دهد. در اين آزمايش، از جمله‌هاي زير استفاده شد:
 
«ببخشيد، ۵ صفحه كپي دارم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم؟» … ۶۰ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
«بايد ۵ صفحه كپي بگيرم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم، چون عجله دارم؟» … ۹۴ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
«ببخشيد، ۵ صفحه كپي دارم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم، چون حتما بايد از اين صفحه‌ها كپي بگيرم؟» … ۹۳ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
توجه كنيد كه به سادگي و با شنيدن كلمه‌ي «چون» و دليلِ پس از آن، تقريبا همه به شخص اجازه دادند تا در صف در جلوي آنها بايستد. حتي دلايل مطرح شده هم دلايلي منطقي نبودند: چون حتما بايد از اين صفحه‌ها كپي بگيرم؟ تمام كساني كه در صف بودند نيز حتما بايد كپي مي‌گرفتند و به خاطر همين در صف ايستاده بودند.
نكته‌اي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه مغز انسان عاشق شنيدن توضيحات است. ما بايد دليل هر چيز را بدانيم. چرا من به آن ويژگي نياز دارم؟ زيرا به من كمك مي‌كند تا… .
محصولات، امكانات و اقداماتي را كه مي‌خواهيد مردم انتخاب كنند، به يك دليل، گره بزنيد تا با اين كار، مردم بيشتر ترغيب مي‌شوند براي خريد آن اقدام كنند.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
بهترين
شايد بتوان گفت كه عبارت بهترين، يكي از بهترين جملات تبليغاتي زيبا و موثر براي جذب مشتري باشد. به نظر شما كدام نمونه متن تبليغاتي بهتر است؟ «نحوه‌ي تعويض لاستيك پنچر» يا «بهترين راه براي تعويض لاستيك پنچر». جواب اين سوال، خيلي واضح است. تا به حال چند بار عبارتي را در سايت گوگل جستجو كرده‌ايد و پس از مدتي خسته و نااميد شده‌ايد و به عقب برگشته و كلمه‌ي «بهترين» را به ابتداي عبارت مورد جستجو، اضافه كرده‌ايد. شايد فقط من اين كار را انجام داده باشم، ولي حس مي‌كنم من تنها فردي نيستم كه اين كار را انجام داده است.
 
شايد به نظر برسد كه «بهترين» كلمه‌ي مقدسي است و تنها به چيزهاي واقعا فوق‌العاده گفته مي‌شود و به همين دليل مي‌توانيد به هر چيزي كه روي آن برچسبِ بهترين زده شده، اعتماد كنيد پس در نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري از كلمه بهترين استفاده كنيد. همه‌ي ما مي‌دانيم كه اين طور نيست و اينكه به چيزي بگويند بهترين، به اين معني است كه زماني مقايسه‌اي انجام شده و اين مورد در آن مقايسه از سايرين بهتر بوده است.
ولي لطفا از اين كلمه بهترين در نمونه متن تبليغاتي، براي فريب ديگران استفاده نكنيد. اگر واقعا بهترين نيستيد يا نمي‌توانيد بدون اجبار، كاري كنيد كه مردم به شما بگويند بهترين، به تلاش ادامه دهيد تا واقعا در كاري كه انجام مي‌دهيد بهترين شويد و اين برچسب را بدون آنكه اعتبار آن را داشته باشيد، بر روي كار، محصولات يا خدمات خود نزنيد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
متن هاي تبليغاتي جذابدر ذيل بهترين متن هاي تبليغاتي جذاب و زيبا كه در فضاهاي مختلف و براي مناسب هاي مختلف قابل استفاده را مشاهده مي كنيد. توصيه مي شود از اين متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب استفاده كنيد:
 
۱- جشني براي خانواده و جامعه !۲- يك نوع متفاوت از فروشگاه هايي كه ديده ايد۳- چشماني زيبا براي لباس هايي زيبا۴- مكاني براي رسيدن به خواسته هايتان۵- دريايي براي پيرو جوان۶- نقطه اي تك خال با ابزارهاي مفيد براي مردان !۷- همه اش براي شما۸- هميشه پر از خلاقيت !۹- فروشگاهي ايراني براي ايرانيان۱۰- …و همچنين براي كودكان۱۱- و درست در مركزهستيم از سال ….۱۲- براي عالي بودن هم كم هزينه كنيد۱۳- محنصر به فرد باش! سلامت باش! خوشحال باش !۱۴- دنياي ما هستيد۱۵- محبوب ترين فروشگاه در دل شما۱۶- نيمه پر را هم ببين۱۷- با ما نيمه پر را ببينيد۱۸- راحتي و آرامش در عين حال قيمت پايين۱۹- زمين را پوشش بده (به خصوص محصولات ايمني و اتش نشاني)۲۰- ديوانه وار با شما هستيم۲۱- طراحي شده براي شما!۲۲- زندگي را غني كنيد!۲۳- هر به بهترين ها دسترسي داريد۲۴- هر كسي مي تواند قدري سبز زندگي كند۲۵- همه چيز براي دنياي كودكان (براي خوراكي ها به خصوص)۲۶- مي تواني بيشتر انتظار داشته باشي اما كمتر پرداخت كني۲۷- در مزرعه خودتان كشاورزي كنيد! (جهت سفارشي كردن خدمت يا محصول)۲۸- به زندگي روح بخشيد۲۹- براي شخصي كه همه چيز دارد ! ما همه ي چيزهاي ديگر را داريم!۳۰- هر روز تازه تر مي شويم۳۱- حس تازگي را با ما مزه كنيد و به اين ارزش اعتماد كنيد۳۲- پر از سورپرايز هستيم۳۳- بيشتر بگير كمتر پرداخت كن !۳۴- سهم بزرگ خودتان را امروز بگيريد! (براي آفرها پروموشن ها يا حراج ها مناسب است)۳۵- مخصوص شماست۳۶- همه ي چيز هاي خوب در اطراف شما هستند كافيست خوب ببينيد۳۷- هر چي كه بخواهيد! تبليغات جذب مشتري پشت درب تحويل بگيريد۳۸- چيزهاي خوشحال براي افراد خوشحال روي سياره خوشحال۳۹- كمك كردن به خودتان زندگي را راحت تر مي كند!۴۰- ما پله هاي اول را با شما هستيم۴۱- اينجا همه چيز بهتر است۴۲- با اين چقدر راحت هستيد؟۴۳- تركيباتي براي زندگي۴۴- همه چيز داخل جعبه است براي شما۴۵- حس خونه !۴۶- اين مركز شماست۴۷- پايين ترين قيمت ها گارانتي شده اند۴۸- زندگي را براي مادران اسان كنيد (مناسبتي)۴۹- ايده هاي جديد براي زندگي ،محل كار…۵۰- راه هايي براي خودتان بودن۵۱- كيفيت دستور كار ماست۵۲- كيفيتي كه انتظار داشتيد، قيمتي كه انتظار نداشتيد۵۳- ناب و طبيعي شروع كنيد۵۴- درست همينجا ، درست همين حالا وقتشه۵۵- حوايتان را داريم!۵۶- اين آسان ترين راهشه۵۷- بهترين چيزي است كه ما متخصص آنيم۵۸- برترين در شهر !۵۹- بهترين همان تازه ترينه۶۰- بزرگترين فروشگاه در زمينه …۶۱- آخرين جايي كه مي خواهيد برويد!۶۲- همسايه شما ايم!۶۳- مثا ما سراغ داريد؟۶۴- به خانه خودتان خوش آمديد۶۵- تهراني ها از ما خريد مي كنند۶۶- شما نياز داريد! ما داريمش۶۷- ما خريد را آسان كرديم۶۸- ابزارهاي زندگي۶۹- به بهترين ها فكر كنيد! خوش آمديد۷۰- تغييري كه مي توانيد ببينيد۷۱- رويكردي جديد در خريد۷۲- بهترين جايي كه مي توانيد باشيد!۷۳- هميشه جلو تريم!۷۴- هميشه به روز۷۵- فضايي مهيج براي خريد همه اعضاي خانواده۷۶- ساخته شده توسط تفكر ايراني۷۷- باب ميل خودتان را پيدا كنيد۷۸- غير ممكن ها را انتظار داشته باشيد با ما۷۹- تغيير را ببينيد۸۰- خودتان را پيدا كنيد۸۱- بهترين براي انتخاب شما۸۲- اينجا اتفاقات خوبي مي افتد۸۳- سبك هاي زندگي را تجربه كنيد۸۴- همه اش در مورد شماست۸۵- فقط يك قدم با خانه شما فاصله دارد۸۶- زنده زندگي كنيد!۸۷- عاشق خريد مي شويد۸۸- حس ميكنيد زنده و حضوري خريد مي كنيد۸۹- بيشتر آن چه مي خواهيد پيش رو مي گذاريم۹۰- راه هاي بيشتري براي خودتان بودن!۹۱- مي خواي داشته باشيش! خوب داريش اينجا۹۲- اول مشتري۹۳- سنت يك خريد عالي و قديمي۹۴- كمتر خرج كن بهتر زندگي كن۹۵- بگرد، پيدا كن، لذت ببر۹۶- يك خريد واقعي۹۷- يك خريد جدي۹۸- چيزي كه لازم داري رو بخر نه بيشتر!۹۹- ساده مي گوييم! خريد آسان۱۰۰- جايي كه بايد باشيد۱۰۱- يه چيز متفاوت! هر روز۱۰۲- خريد را به تجربه خوب تبديل مي كنيم۱۰۳- هميشه يه دليل وجود داره براي چيزاي خوب۱۰۴- بزرگتر فكر كن۱۰۵- هر چيزي در ذهن داريد ما در موجود داريمش۱۰۶- يه فروشگاه خانوادگي۱۰۷- جايي كه مد به كمك زندگي مياد۱۰۸- جايي كه همه چي در جريان است۱۰۹- جايي كه هميشه يه چيز خاص وجود داره براي شما۱۱۰- طلاقي مد و زندگي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۱۷ توسط:ميلاد موضوع:

۵۰ روش منحصربه فرد افزايش عزت نفس كه معجزه مي‌كند

عزت نفس بخشي از اسكلت رواني هر انساني است كه در مركز ناخودآگاه قرار دارد و هر رفتار، واكنش و تصميم انسان به عزت نفس او برمي گردد. از آنجا كه افزايش عزت نفس منجر به سلامت فكر يو روحي بيشتري در فرد مي‌شود در اين نوشتار ۵۰ روش منحصربه فرد افزايش عزت نفس كه معجزه مي‌كند را براي شما آورده ايم.
۵۰ روش منحصربه فرد افزايش عزت نفس كه معجزه مي‌كند
اخيرا با يكي از دوستانم كه عزت نفس پاييني هم دارد صحبت مي‌كردم. بعد از اينكه ديدم اين خانم جوان و دوست داشتني چگونه در مورد خودش صحبت مي‌كند و تا چه اندازه در ديدن زيبايي، هوش و استعدادهاي خودش ناتوان است، ناگهان به او گفتم: ” تو بايد دوست داشتن خودت را شروع كني. تو چيزهايي زيادي براي ارائه دادن داري”.
او با چشمهايي شكست خورده به من نگاهي كرد و گفت: ” چطور خودم را دوست داشته باشم؟ معناي اين حرفي كه ميزني چيست؟”


مطلب مرتبط: ۸ راه براي بالا بردن اعتماد به نفس
زماني كه عزت نفس شما پايين است، كاملا با مفهوم دوست داشتن خودتان بيگانه و غريبه هستيد. در اين شرايط خود را نيازمند و بي‌ارزش مي‌بينيد و احساس مي‌كنيد كه چيزي براي دوست داشتن وجود ندارد. در حقيقت، به نظر مي‌رسد كه دلايل بسيار بيشتري براي بيزار بودن از خودتان داريد كه اصلا با دوست داشتن خودتان بيگانه هستيد.
عزت نفس پايين نوعي پيش‌گويي محقق‌كننده (Self-fulfilling prophecy) است. هرچه احساس ناخوشايندتري نسبت به خودتان داشته باشيد، انرژي و انگيزه كمتري براي انجام دادن كارهايي داريد كه موجب ساختن و بالا بردن عزت نفس در شما مي‌شود. زمانيكه مغز شما روي تفكر منفي و دايره‌اي قفل مي‌كند، عزت نفس شما بطور مداوم كاهش پيدا مي‌كند و اعتقاداتي در شما تقويت مي‌شود كه پايه و اساسي در واقعيت ندارند.
تغيير افكار و رفتار شما عزت نفستان را ارتقا مي‌دهد. بايد افكار و رفتارهايي جديد را تمرين كنيد تا مسير احساسات شما درمورد خودتان تغيير يابد. به اين ترتيب لازم است كه براي ماندگار كردن عشقي سالم به خودتان اين افكار و رفتارها را تمرين كنيد.
در ادامه شما را با ۵۰ كاري آشنا مي‌كنيم كه عزت نفس را در شما بهبود مي‌بخشد.
۱. در كاري مهارت به‌دست آوريدوقتي شما كاري را تمرين كنيد كه از آن لذت مي‌بريد و در آن كار متخصص و ماهر مي‌شويد، افزايش شايستگي و انضباط حاصل از اين تمرين، منبع غرور و رضايت از انجام آن كار در شما خواهد بود.
مطلب مرتبط: ۱۰ عادت روزانه آدم هاي با اعتماد به نفس بالا
۲. تماميت و كمال خود را دوباره به‌دست آوريدوقتي در زندگي در جدايي از كمال و تماميت خود به سر مي‌بريد، احساساتي ناخوشايند مثل ناهماهنگي، گناه و تهي بودن را تجربه مي‌كنيد. تصوير ذهني خود از كمال و تماميت را براي خودتان تعريف كنيد و تغييرات لازم براي زندگي كردن در راستاي اين تصوير ذهني جديد را به‌وجود آوريد.
افزايش عزت نفس ۳: ورزش كنيدورزش كردن به شما كمك ميكند تا از نظر جسمي، ذهني و عاطفي احساس بهتري داشته باشيد. ورزش موجب مي‌شود كه سلامت و سرزندگي خود را مديريت كنيد.
۴. داوطلب شويدخدمت كردن به ديگران و حمايت از آنها به ما كمك مي‌كند كه احساس تعالي و باارزش بودن را تجربه كنيم. به عبارت ديگر، ما راهي پيدا كرده‌ايم تا از طريق خدمت به ديگران همدلي و اتصال خود را به آنها نشان دهيم.
۵. از يك حيوان خانگي مراقبت كنيدحيوانات خانگي عشق بدون شرط را به ما مي‌دهند و اشتياق و تمايل ما به توجه و عشق و محبت را تامين مي‌كنند. حيوانات خانگي به ما شفقت و مسئوليت‌پذيري را آموزش مي‌دهند و مسير تمركز ما را از مسائل و مشكلاتمان منحرف مي‌كنند.
افزايش عزت نفس ۶: به ظاهر خود اهميت دهيدوقتي شما در بهترين وضعيت ظاهري خود قرار داريد، احساس بهتري را تجربه مي‌كنيد. تصوير ذهني شما از عزت نفس و اعتماد به نفس در ظاهرتان نشان داده مي‌شود- حتي اگر چنين چيزي را احساس نكنيد. اما وقتي بگونه‌اي عمل مي‌كنيد كه گويي عزت نفستان بالا است، درنهايت احساسات شما به آن واقعيت مي‌بخشد.
۷. يك كار خلاقانه انجام دهيدكارهاي خلاقانه شما را در وضعيتي جاري و سيال قرار مي‌دهند كه در اين حالت شما با آنچه كه انجام مي‌دهيد ارتباطي دروني برقرار مي‌كنيد. اين كارها مغز را برانگيخته كرده و بطور بالقوه شما را به سمت سرگرمي يا كاري هدايت مي‌كند كه مورد علاقه شما است.
مطلب مرتبط:‌ رابطه زبان بدن و اعتماد به نفس بالا چيست
۸. زخم‌هاي گذشته را التيام دهيدآسيب‌ها و مسائل گذشته شما مي‌توانند شما را در سطوحي با عزت نفس پايين گرفتار كنند. از حمايت يك مشاور خبره و آموزش ديده بهره‌مند شويد تا به شما در التيام بخشيدن زخم‌هاي كهنه و قديمي كمك كند.
افزايش عزت نفس ۹: يك برنامه مهيج را طراحي كنيدبراي يك سفر يا ماجراجويي برنامه‌ريزي كنيد طوريكه بتوانيد در انتظار يك اتفاق هيجان انگيز قرار بگيريد. فرآيند برنامه‌ريزي اين رويداد شما را سرگرم و هدفمند نگه مي‌دارد.
۱۰. محيط پيرامون خود را تغيير دهيدرفتن به يك سفر، كار كردن از يك محيط ديگر يا گذراندن اوقاتي خارج از خانه به شما در تقويت انرژي و انگيزه هايتان كمك مي‌كند.
۱۱. با يكي از دوستان خود وقت بگذرانيددوستان خوب ما را به همان شكلي كه هستيم مي‌پذيرند، ما را براي آنچه كه هستيم دوست دارند و راهي براي همراهي و خوشگذراني ما فراهم مي‌كنند. بهترين دوستان ما بازتابي از خوبي‌هاي دروني ما هستند.
افزايش عزت نفس ۱۲: ارزش‌هاي خود را شفاف كنيدارزش‌هاي اصلي زندگي خود را تعيين كنيد؛ اصولي كه مي‌خواهيد زندگي شما بر محور آنها متمركز شود. زندگي خود را مورد بررسي قرار دهيد تا ببينيد كه در كدام قسمت‌ها با ارزش‌هاي خود هماهنگي نداريد و تغييرات لازم را براي اصلاح آنها اعمال كنيد.
۱۳. دستاوردهاي خود را بنويسيدبه مسير زندگي خود تا اكنون فكر كنيد و دستاوردهاي خود در جواني و بزرگسالي را به ياد آوريد. هرآنچه را كه انجام داده‌ايد و از به ياد آوردن آن احساس غرور مي‌كنيد را يادداشت كنيد.
۱۴. مطالب انگيزشي و الهام بخش بخوانيدكتاب‌ها و مقالاتي را بخوانيد كه شما را تعالي مي‌دهند و موجب مي‌شوند احساساتي مثبت را تجربه كنيد. از برنامه‌هاي منفي تلويزيون، وب سايت ها، تبليغات يا هرچيز ديگري كه تصوير ذهني ضعيفي را در شما تقويت مي‌كند، دوري كنيد.
افزايش عزت نفس ۱۵: خودتان را توسعه دهيدراهي پيدا كنيد و خارج از محيط امن خود قدم برداريد. كش و قوسي به خودتان بدهيد و چيز جديدي را تجربه كنيد، با افرادي متفاوت ملاقات كنيد يا به روشي غيرمتداول به موقعيتي نزديك شويد.
۱۶. از رابطه هايتان مراقبت كنيدعشق، زمان و توجه خود را روي افرادي متمركز كنيد كه بيشترين اهميت را به آنها مي‌دهيد. روابط خود را پرورش دهيد و راه هايي را پيدا كنيد كه به وسيله آنها مي‌توانيد ارتباطاتي كامل ساخته و از تجربه هايي پرمايه تر با عزيزان خود بهره‌مند شويد.
۱۷. فردي را آموزش دهيدشما مهارت‌ها و توانايي هايي داريد كه مي‌توانيد آنها را با ديگران به اشتراك بگذاريد. به فردي كه علاقمند به يادگيري است آنها را آموزش دهيد. دانش و تجربه خود را همچون هديه‌اي پيشكش كنيد.
مطلب مرتبط: ۵ ترفند زبان بدن كه اعتماد به نفس را فورا بالا مي‌برد
۱۸. تاييد كردن را تمرين كنيديك دفترچه مهرورزي تهيه كنيد و در آن جملات و عبارات مثبت و عاشقانه مربوط به خودتان را يادداشت كنيد. اين عبارات و جملات را هرروز پس از بيدار شدن از خواب و شب قبل از خوابيدن تكرار كنيد.
۱۹. عقايد محدود‌كننده را به چالش در آوريدوقتي خودتان را درحالي دستگير مي‌كنيد كه افكاري منفي در مورد ارزشهاي خودتان در سر داريد، اين عقايد و افكار را با يادآوري شواهدي متضاد به چالش در آوريد. دلايلي براي درست نبودن عقايد محدود‌كننده يا حداقل عقايد نادرست خود پيدا كنيد.
۲۰. شور و شوق زندگي خود را پيدا كنيداگر تا كنون شور و شوق زندگي خود را پيدا نكرده ايد، زماني را در زندگي خود براي جست‌وجوي آن اختصاص دهيد. فرآيند داشتن يك هدف و تلاش براي واقعيت بخشيدن به آن زندگي شما را هدفمند مي‌كند.
۲۱. به ديگران محبت كنيد و محبت دريافت كنيدعشق و محبت فيزيكي را به خانواده و دوستان خود بدهيد و آن را از آنها دريافت كنيد. حمايت هايي كه از طريق تماس فيزيكي به يكديگر مي‌دهيد، روابط افراد را محكم مي‌كند، نگراني و اضطراب را كاهش مي‌دهد، خلق و خوي شما را بهبود مي‌بخشد و ارتباطات جديدي خلق مي‌كند.
۲۲. استانداردهاي خود را افزايش دهيددر حوزه‌هاي مختلف زندگي خود انتظاراتتان از خودتان را افزايش دهيد. تلاش كنيد تا كاري را كمي بهتر انجام دهيد، كمي فراتر برويد يا عاشقانه تر از گذشته رفتار كنيد. سطح استانداردهاي خود را كمي بالاتر قرار دهيد و خواهيد ديد كه بخاطر كسي كه هستيد به خودتان افتخار مي‌كنيد.
افزايش عزت نفس ۲۳: هدف داشته باشيدبا خودتان فكر كنيد كه هدف زندگي شما چه چيزي مي‌تواند باشد. شما چرا اينجا هستيد؟ ميراث شما چه خواهد بود و چطور مي‌توانيد اين ميراث را به محور مركزي زندگي خود تبديل كنيد؟
۲۴. در جاي درستي زندگي كنيدآيا در شهر يا جامعه‌اي زندگي مي‌كنيد كه در آنجا احساس راحتي داريد؟ يا جايي زندگي مي‌كنيد كه ارزش‌هاي شما و سبك زندگي ايده آل شما را نشان نمي‌دهد؟
۲۵. از افرادي كه انرژي شما را تحليل ميبرند دوري كنيداگر افرادي در زندگي شما وجود دارند كه شما را زمين مي‌زنند، انرژي شما را تخليه مي‌كنند يا از شما به نفع خودشان استفاده مي‌كنند، به‌تدريج آنها را از زندگي خود خارج كنيد. خود را در ميان افرادي مهربان و حمايتگر قرار دهيد كه قدر و ارزش شما را مي‌دانند.
۲۶. ارتباطات خود را گسترش دهيدشبكه ارتباطي خود با دوستان و همكارانتان را توسعه دهيد تا بتوانيد افق‌هاي خود را گسترش داده و فرصت‌هاي شغلي و زندگي جديدي را براي خود خلق كنيد.
افزايش عزت نفس ۲۷: طلب بخشش كنيداگر خطايي را در حق ديگري مرتكب شده ايد، با احساس گناه يا شرم زندگي نكنيد. عذرخواهي كنيد، آن خطا را جبران كنيد و از او طلب بخشش كنيد.
۲۸. بدهي‌هاي خود را پرداخت كنيدمقروض بودن مي‌تواند عزت نفس شما را كاهش داده و اضطراب و نگراني هميشگي را در شما به‌وجود آورد. قرض‌هاي خود را پرداخت كنيد و با آنچه كه داريد زندگي كنيد.
۲۹. از استعمال دخانيات، مصرف نوشيدنيهاي الكلي يا مواد مخدر تفريحي دوري كنيداينگونه زياده روي‌ها غيرسالم هستند، احساس ناخوشايند جسمي را در شما به همراه دارند و موجب مي‌شوند كه نوعي احساس بي‌نظمي و وابستگي به موادي را تجربه كنيد كه عواطف و هيجانات شما را تسكين مي‌دهند.
۳۰. مرزهاي شخصي براي خودتان تعيين كنيدمرزهاي شخصي خود را بشناسيد و آگاه باشيد كه وقتي ديگران از آن مرزها عبور مي‌كنند واكنش شما چه خواهد بود. قاطع تر باشيد و به ديگران اجازه ندهيد كه از شما سواستفاده كنند يا شما را بازيچه خود قرار دهند.
افزايش عزت نفس ۳۱: مربي گري كنيدمربي كسي باشيد كه به حمايت، رهبري و راهنمايي نياز دارد. احترام آنها به شما موجب بالا رفتن عزت نفس شما مي‌شود.
۳۲. سرعتتان را كم كنيد و كارها را ساده تر كنيديك زندگي بيش از حد برنامه‌ريزي شده و پيچيده موجب شدت گرفتن استرس و غرق شدن در آن مي‌شود. باين ترتيب وقتي براي شما باقي نمي‌ماند تا تغييراتي مثبت در زندگي خود به‌وجود آوريد و عزت نفس را در خودتان بسازيد. شروع كنيد، بخش‌هاي اضافي را از ليست كارهايي كه بايد انجام دهيد پاك كنيد و تمام حوزه‌هاي زندگي خود را ساده تر كنيد.
۳۳. خود را از عقايد ديگران جدا كنيدوقتي نگران اين باشيد كه ديگران در مورد شما چگونه فكر مي‌كنند يا شما را چطور قضاوت مي‌كنند، هرگز براي بودن آنچه كه مي‌خواهيد باشيد احساس آزادي نمي‌كنيد. شروع كنيد و براساس آنچه كه خودتان مي‌خواهيد انتخاب و تصميم گيري كنيد نه آنچه كه فكر مي‌كنيد ديگران از شما مي‌خواهند.
۳۴. بدگويي از ديگران و سخن چيني را تمام كنيداگرچه ممكن است غيبت، بدگويي و سخن چيني بطور لحظه‌اي و كوتاه مدت براي شما هيجان انگيز و نيروبخش باشد اما آنچه كه در نهايت براي شما باقي مي‌گذارد نوعي تنفر و بيزاري از خودتان خواهد بود. با خودتان قرار بگذاريد كه به غيبت و بدگويي از ديگران براي هميشه خاتمه دهيد.
۳۵. مبتكر و آغازگر كاري باشيدمنتظر ديگران نباشيد تا برايتان برنامه‌ريزي كنند، با مراكزي تماس بگيرند يا با ايده هايشان براي شما از راه برسند. آغازگر باشيد، نخستين پاسخگو باشيد، فردي باشيد كه مسئوليتي را بر عهده مي‌گيرد. اين كار را تمرين كنيد حتي اگر با انجام آن در ابتدا احساسي ناخوشايند را تجربه مي‌كنيد.
افزايش عزت نفس ۳۶: مديريت خشم را ياد بگيريدخشم اغلب پاسخي است به احساساتي مثل خود ارزشي پايين و نااميدي. روزنه هايي مناسب براي خروج احساسات خود پيدا كنيد. پيش از آنكه به خشم تبديل شوند، آنها را به يك فرد حمايتگر ابراز كنيد.
۳۷. شكست را به عنوان بخشي از رشد در آغوش بگيريدطرز فكر خود را درمورد شكست هايي كه تجربه كرده‌ايد تغيير دهيد. آنها را بخشي ضروري از رشد و يادگيري خود بدانيد. شكست‌ها سندي بر تلاش شما هستند و هميشه در آنها درسي براي يادگرفتن وجود دارد.
۳۸. فكر كردن بيش از اندازه را متوقف كنيدچرخ دنده افكار تكراري كه دائما در مغز شما تراوش مي‌كند را متوقف كنيد. كاري مثبت را شروع كنيد كه ذهن شما را منحرف مي‌كند و ارزش وقت صرف كردن را دارد.
۳۹. رفتارهاي وقت گير را حذف كنيدراه هايي سودمند، خلاقانه و مورد تاييد در زندگي را پيدا كنيد و زمان خود را به آنها اختصاص دهيد نه اينكه ساعت‌هاي طولاني و متمادي به تماشاي تلويزيون بپردازيد يا وقتتان را در بازي‌هاي ويديويي هدر بدهيد.
۴۰. مشتاق كمك گرفتن از ديگران باشيدكمك خواستن از ديگران و طلب حمايت آنها نشانه ضعف نيست بلكه نشانه نيروي اراده و شهامت شما است. كمك گرفتن از ديگران به معناي آن است كه شما آماده تغييرات مثبت هستيد.
۴۱. با خودتان و ديگران صادق باشيداگر با دروغ زندگي مي‌كنيد و داستان هايي دروغين مربوط به كسي كه هستيد و احساسي كه تجربه مي‌كنيد را به خودتان يا ديگران مي‌گوييد درواقع خود را در دام نارضايتي و ناراحتي گرفتار مي‌كنيد. شما بايد صادق وپذيرا باشيد تا قلبتان در برابر عشق و دوست داشتن خودتان گشوده شود.
 ۴۲. بر لحظه حال متمركز بمانيداين تنها واقعيت موجود است. وقتي گذشته و آينده برايتان دردناك است، بر كارهايي كه در دست داريد تمركز كنيد و آنها را كاملا متمركز انجام دهيد.
افزايش عزت نفس ۴۳: شكرگزاري را تمرين كنيدهر روز، عباراتي اميدوار‌كننده و نويد بخش بنويسيد و تمامي آن چيزي كه براي آنها احساس شكرگزاري مي‌كنيد را يادداشت كنيد؛ تمامي نعمت‌ها و موهبت‌هاي مربوط به افرادي كه زندگي‌هاي آنها تاثيري مثبت بر شما داشته است.
۴۴. ذهنيت حقارت آميز خود را به ذهنيتي برابر تغيير دهيدمقايسه كردن خود با ديگران را متوقف كنيد. ارزش‌هاي خود را با آنچه كه آنها دارند و شما نداريد اندازه گيري نكنيد. خود را برابر با هر فردي كه ملاقات مي‌كنيد بدانيد و صرف نظر از جايگاه او در زندگي، ظاهر او يا هوش و ذكاوتش، او را يك دوست بدانيد.
۴۵. در مسير يادگيري باقي بمانيدخود را يك فراگير مادام العمر بدانيد و با ذهنيت يك فرد مبتدي به همه چيز نگاه كنيد- پذيرا، مشتاق و علاقمند به يادگيري.
۴۶. ترس‌هاي خود را به شكلي متفاوت نشان دهيدترس‌هاي خود را به انرژي براي تغيير تبديل كنيد. وقتي ترسي را تجربه مي‌كنيد، از اين احساس قدرتمند براي اقدام كردن در كاري مثبت و تعالي بخش استفاده كنيد.

 

https://www.janblaghy.ir/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%B3/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۳۵ توسط:ميلاد موضوع:

جملات انگيزشي كوتاه و 62 جمله اميددهنده و انگيزه دهنده

جملات انگيزشي كوتاه چه تاثيري در ارتقاي سلامت روان ما دارند؟ آيا اين جملات انگيزشي مي توانند مسير زندگي ما را عوض كنند؟ تلاش براي برگرداندن اميد به زندگي يكي از مهم ترين گام ها براي آن است كه بتوانيد از شكست هاي خود عبور كنيد و كيفيت زندگي خود را ارتقا دهيد. بسياري از مربيان زندگي و روانشناسان با استفاده از همين جملات اميد بخش مسير زندگي خيلي از افراد را تغيير داده و به آن ها براي رسيدن به زندگي رويايي شان كمك كرده اند. شايد شما هم در زندگي تان افراد موفق و يا شادي را ديده ايد كه براي خود يك شعار اميد بخش دارند. شما هم مي توانيد از اين جملات براي از بين بردن نااميدي ها استفاده كرده و حتي شايد روزي جملات انگيزشي شما مورد استفاده ديگران نيز قرار بگيرد.
شايد مفيد باشد: جملات انگيزشي موفقيت و آينده
شايد مفيد باشد: جملات ناب اعتمادبنفس
جملات اميد بخش و انگيزشي چگونه در زندگي ما اثر مي گذارند؟روان شناسان درمان شناختي رفتاري، معتقدند كه افكار انسان تعيين كنندۀ احساسات و رفتارهاي او در برابر تمامي رويدادها و موقعيت هاي زندگي است. به اين ترتيب زماني كه برداشت شما از رويدادهاي اطرافتان تغيير مي كند احساسات متفاوتي را تجربه مي كنيد و نحوه عكس العمل شما نيز در برابر آن رويداد تغيير مي كند. به همين خاطر زماني كه در موقعيت هاي سخت قرار مي گيريد اگر بتوانيد برداشت خود را از دنيا مورد بازنگري قرار دهيد در حقيقت دنياي شما نيز تغيير خواهد كرد.
جملات انگيزشي كوتاهبه همين خاطر در ادامه ما 62 جمله اميد دهنده به زندگي را مطرح كرديم. تا با يادآوري و تكرار آن ها با خود بتوانيد مثبت انديشي و سلامت روان را جايگزين افكار منفي كنيد و از اين طريق احساسات مثبت تري تجربه نماييد. شما با تكرار اين جملات برنامه موفقيت آميزتري را نيز دنبال خواهيد كرد.
جملات انگيزشي كوتاه و 62 جمله اميد دهنده به زندگيمن نمي‌توانم جلوي فرا رسيدن شب را بگيرم اما مي‌توانم از تاريكي براي كشف زيبايي‌ها استفاده كنيد. تنها در تاريكي مي‌توانم ستاره‌ها را ببينم.
شايد مفيد باشد: سخنان انگيزشي براي افراد مضطرب
منتظر نمي‌مانم تا اتفاق‌هاي خوب به سمتم بيايند. رويدادهاي خوب را خودم رقم مي‌زنم.
در عميق‌ترين نقطه قلبم به دنبال دانه اي هستم تا زيباترين گل‌ها را به ديگران هديه بدهم!
از گذشته خود درس مي‌گيرم. در امروز زندگي مي‌كنم و به فرداي خود اميدوارم.
اميد براي كساني است كه جرات مي‌كنند تا روياهاي خود را به واقعيت بدل كنند، پس اميدواري به روياها و تخيلاتم بستگي دارد.
براي سخت‌ترين اتفاق‌ها آماده‌ام، اما انتظار بهترين‌ها را دارم.
هرگز زندگي خودم را قضاوت نمي‌كنيم. از طبيعت الهام مي‌گيرم. چرا كه روشن‌ترين دقايق روز پس از گذر از تاريك‌ترين دقايق اتفاق مي‌افتند.
بيش از آنكه آينده را حوادث پيراموني ما رقم بزنند اين اعتماد به نفس ماست كه آن را مي‌سازد.
اين اميد نيست كه در زندگي من را رها مي‌كند. اين منم كه تصميم مي‌گيرم آن را ترك كنم يا نه.
تغيير جهان در گرو تغيير تك تك افراد است، براي داشتن زندگي بهتر از از تغيير خودم شروع مي‌كنم.
مانند كسي كه بدون استفاده از كلمات هم آواز مي‌خواند، هيچ چيز متوقفم نمي‌كند. حتي وقتي همه چيز از بين مي‌رود تنها اميد در كنارم مي‌ماند.
بهترين روزها، بهترين خاطرات و شيرين‌ترين احساسات آن‌هايي هستند كه هنوز فرا نرسيده‌اند. به خاطر شكست‌هاي گذشته لذت چشيدن طعم آن‌ها را از دست نمي‌دهم.
همان طور كه يك كشتي بر لنگري كوچك تكيه نمي‌كند. زندگي نيز بر پايۀ اميد اندك دوام نمي‌آورد.
وقتي در زندگي با شكست مواجه مي‌شوم دو راه بيشتر پيش روي ندارم؛ يا اينكه بگذارم اين شكست‌ها من را كنترل كنند و آينده مرا نيز از بين ببرند يا كنترل آن‌ها را به دست بگيرم و از آن‌ها به عنوان فرصتي براي يادگيري استفاده كنم.
موفقيت عبارت است از رفتن از شكست به شكست ديگر بدون از دست دادن اشتياقوينستون چرچيل
اگر از وضعيت چيزها راضي نيستي، آنها را تغيير بده. تو يك درخت نيستي!جيم ران
اجازه ندهيد مشكلات‌تان شما را هل بدهند، بگذاريد روياهايتان شما را هدايت كنند.رالف والد و امرسان
رؤياهاي‌ خودتان را بسازيد در غير اين صورت فرد ديگري شما را براي ساختن رؤيايش به كار خواهد گرفت.فرا گري
فقط يك چيز مي‌تواند رسيدن به يك رويا را ناممكن سازد: ترس از شكستپائلو كوئيلو

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۳۴ توسط:ميلاد موضوع:

براي راه‌‌ اندازي وب سايت چه بايد كرد؟

راه‌‌ اندازي وب سايت تبديل به موضوع داغي شده كه افراد زيادي را به سمت خود جلب كرده است. اما تعدادي از افراد بعد از مدتي بخاطر ترس از شكست و مبهم بودن مسير پا پس مي‌كشند و ديگر به سراغ اين كار نمي‌روند! ما در اين مقاله آماده‌ايم تا به شما ثابت كنيم كه راه اندازي وب‌سايت اصلاً كار پيچيده‌اي نيست.
شما هم‌ مي‌توانيد يك وب‌سايت راه‌ اندازي كنيد، توليد محتوا كنيد، فروش اينترنتي داشته باشيد و از گوگل بازديدكننده بگيريد. لذت داشتن وب‌سايت را زماني مي‌چشيد كه موضوعي را در گوگل جستجو كنيد و اسم سايت خود را در بين نتايج ببينيد!
در چند مقاله‌ي قبل يك راهنماي كامل و جذاب براي راه‌ اندازي كسب‌وكار اينترنتي منتشر كرديم. براي مطالعه‌ي آن از اين لينك استفاده كنيد: راه‌اندازي كسب و كار اينترنتيحالا در اين مقاله سعي مي‌كنيم به سوالاتي كه افراد در زمينه‌ي راه‌‌ اندازي وب سايت مواجه هستند، بپردازيم.
چرا بايد يك وب‌سايت داشت؟در دنيايي كه تكنولوژي به سرعت فراگير شده است، چرا از آن به عنوان وسيله‌اي براي پيشرفت استفاده نكنيم؟!فرضاً شما داراي يك استعداد در زمينه‌ي موسيقي، هنر، نويسندگي و… هستيد، اينترنت فضاي مناسبي است تا استعداد شما را در سطح جهاني به نمايش بگذارد، پس به سراغ طراحي سايت شخصي برويد.فرضاً داراي كسب‌و كاري هستيد، فروشگاه يا دفتري داريد و در زمينه‌ي مشخصي فعاليت داريد. چندنفر هستند كه شما را بشناسند؟ روزانه چند نفر از جلوي فروشگاه شما عبور مي‌كنند تا به مشتري شما تبديل شوند؟!اگر كسب‌وكار خود را در اينترنت هم گسترش دهيد قطعاً علاوه‌ بر درآمد مشخصي كه تاكنون داشتيد يك درآمد مازاد هم از طريق وب‌سايت خود بدست خواهيد آورد.روزانه ميليون‌ها نفر خدمات مورد نياز خود را در اينترنت جستجو مي‌كنند كه مي‌توانند تبديل به مشتريان شما شوند. اگر شما را آنجا نيابند قطعاً جذب رقباي شما خواهند شد!
ده‌ها دليل ديگر وجود دارد كه باعث مي‌شود به راحتي ادعا كنيم وجود وب‌سايت ضروري است! براي مطالعه ساير دلايل از طريق لينك مقابل مقاله‌ي مرتبط را بخوانيد. چرا وب سايت داشته باشيم؟
آيا راه‌‌ اندازي وب سايت نياز به مجوز دارد؟راه اندازي سايتبه طور كلي خير. شما مي‌توانيد مانند بسياري از افراد وب‌سايت خود را راه‌اندازي كنيد و با آن به فعاليت بپردازيد. اما اگر فروش اينترنتي داريد براي جلب اعتماد مشتري بايد به سراغ دريافت اينماد برويد. داشتن نماد اعتماد الكترونيك باعث مي‌شود كاربر مطمئن شود كه هويت مالك سايت كنترل شده و ارائه خدمات به درستي صورت مي‌گيرد.
هزينه‌ي راه‌‌ اندازي طراحي سايت چقدر است؟۱- هزينه‌ي هاست و دامنهبراي راه‌ اندازي وب سايت، شما به يك دامنه و هاست نياز داريد. دامنه همان آدرس سايت (براي مثال adminesite.com) و هاست هم فضايي براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي سايت است. براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه به مقاله‌ي معرفي هاست رجوع كنيد.
قيمت ثبت دامنه را مي‌توانيد از وب‌سايت‌هاي ثبت‌كننده‌ي دامنه بدست آورديد. درحال حاضر ثبت ساليانه‌ي دامنه با پسوند ملي ir. حدود ۸ هزار تومان و دامنه‌ با پسوند بين‌المللي com. حدود ۱۵۰ هزارتومان است.
قيمت هاست بر اساس منابع و امكاناتي كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد متغير است. به طور ميانگين براي تهيه‌ي يك هاست معمولي براي يك سال، بايد حداقل مبلغ ۶۰ هزار تومان هزينه كنيد. بعضي از شركت‌هاي هاستينگ، هاست رايگان هم ارائه مي‌دهند كه پيشنهاد مي‌كنيم از آنها براي كار خود استفاده نكنيد.
تا به اينجا با يك حساب سر انگشتي مي‌توان گفت كه با صرف حداقل ۷۰ هزار تومان مي‌توانيد يك هاست و دامنه‌ براي شروع كار خود داشته باشيد.
۲- هزينه‌ي طراحي سايتساير هزينه‌ها مربوط به طراحي سايت شما است.قالب يا پوسته همان ظاهر سايت است. شما مي‌توانيد با يك سيستم مديريت محتواي رايگان مثل وردپرس و يك قالب آماده‌ي رايگان بدون هيچ هزينه‌اي سايت خود را برپا كنيد. اگر اطلاعاتي از سيستم مديريت محتوا نداريد، مقاله‌ي معرفي سيستم مديريت محتوا را از دست ندهيد.
اگر شما جزو افرادي هستيد كه فكر مي‌كنيد يك قالب رايگان كه در دسترس عموم قرار گرفته، مناسب كار شما نيست، بايد به سراغ سفارش يك قالب جديد واختصاصي برويد كه باب ميل خودتان باشد. در اين زمينه قبلاً راهنماي كاملي تهيه كرده‌ايم. براي مطالعه‌ي آن از دكمه‌ي زير استفاده كنيد.

هزينه‌هاي برگشت پذير!هزينه راه اندازي سايتزماني كه راجع به مخارج وب‌سايت صحبت مي‌كنيم، اصلاً نگران هزينه‌ها نباشيد! واقعيت اين است كه شما در حال سرمايه‌گذاري هستيد. شما مبلغي را صرف كرده‌ايد تا يك وب‌سايت راه‌اندازي كنيد كه به توسعه‌ي كسب‌وكار يا معرفي استعداد شما بپردازد. براي مثال شما يك فروشگاه اينترنتي راه‌اندازي كرده‌ايد كه حكم يك مغازه‌ي چند دهنه را در شاه‌راه اينترنت دارد!
 پس اگر در اين راه مصمم باشيد، قطعاً بعد از گذشت مدت كوتاهي چندين برابر مبلغ صرف شده را بدست مي‌آوريد. هر چه بيشتر براي پيشرفت سايت تلاش كنيد درآمد بيشتري نيز خواهيد داشت.
آيا براي داشتن وب‌سايت به دانشي احتياج است؟اين موضوع كاملاً به برنامه‌ي شما مرتبط است. اگر از سيستم مديريت محتوايي مثل وردپرس و يك قالب آماده‌ي رايگان استفاده كنيد، به دانش برنامه نويسي نياز نخواهيد داشت. فقط بايد نحوه‌ي كار كردن با وردپرس را ياد بگيريد كه اصلاً كار پيچيده‌اي نيست.
اما اگر دوست داريد ظاهر سايتتان باب ميل و طبق طرح دلخواه شما باشد، در اينصورت دو راه پيش‌روي شماست.اول اينكه از يك شركت طراحي سايت بخواهيد كه ايده‌ي شما را پياده سازي كند. در اين روش زمان شما حفظ مي‌شود و به طرح دلخواه خود هم مي‌رسيد.راه حل دوم اين است كه به يادگيري طراحي سايت و برنامه نويسي بپردازيد. اين روش زمان‌بر است و به تلاش زيادي نياز دارد اما ساليان سال شما را از شركت‌هاي طراحي بي‌نياز مي‌كند!
هر كدام از موارد بالا كه انتخاب شما باشد بايد مهارت هايي جهت مديريت و پشتيباني سايت را هم بياموزيد.
تيم ادمين سايت در تلاش است در راه‌ اندازي كسب‌وكارهاي اينترنتي يك پشتيبان موثر باشد. در همين راستا ارائه خدمات طراحي سايت حرفه‌اي، آموزش‌هاي راه‌اندازي و مديريت وب‌سايت و آموزش برنامه‌نويسي تحت وب را از اهداف اصلي خود مي‌داند. براي كسب اطلاعات بيشتر با ما در ارتباط باشيد.
حرف پاياني: در اين مقاله سعي كرديم به سوالات متدوالي كه افراد با آن مواجه هستند پاسخ دهيم. در مقالات بعدي روش راه‌‌ اندازي طراحي وب سايت را گام به گام توضيح خواهيم داد. با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۲۰ توسط:ميلاد موضوع:

بهترين دوره آموزش سئو سايت به صورت كامل

سئو (SEO) مخفف كلمه Search Engine Optimization و به معني بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است.
سئو در معناي ساده يعني تلاش براي بالا بردن رتبه وبسايت در موتور هاي جستجو و گرفتن بازديد از آن. در حال حاضر موتورهاي جست و جو اكثر بازديد وبسايت ها را تامين مي كنند.
سئو كردن چگونه است؟براي اينكه روند انجام سئو را بشناسيم، ابتدا لازم است كمي درباره نحوه كار موتورهاي جستجو بدانيم.
پيش از پيدايش موتورهاي جستجو،‌ هر كس ميخواست اطلاعاتي را در وب پيدا كند، بايد آدرس سايتي كه اطلاعات مورد نظر در آن بود را از قبل بداند. با بزرگ تر شدن اينترنت و گسترش وب و افزايش تعداد وبسايت ها، عملا درصد بسيار بالايي از وبسايت ها كاملا ناشناخته مي ماندند، حتي اگر اطلاعات بسيار نابي در آنها بود.
ظهور موتورهاي جستجوبراي حل اين مشكل موتورهاي جستجو به وجود آمدند. موتورهاي جستجو با كمك ربات‌هايي تمام سطح وب را اسكن كرده و آن را شاخص گذاري مي‌كردند،‌ يعني صفحات وب را بر اساس كلماتي كه در آن‌ها استفاده شده بود، شماره‌گذاري و نشانه‌گذاري مي‌كردند.
با اين كار وقتي كلمه‌اي در موتورهاي جستجو سرچ مي‌شد، آن‌ها صفحات مرتبط با كلمه‌ي جستجو شده را پيدا كرده و به كاربر نمايش مي‌داند. حال هر چقدر آن كلمه، در صفحه بيشتر استفاده شده بود،‌ آن صفحه رتبه بهتري هم مي‌گرفت.سوء استفاده از ساده بودن موتورهاي جستجوهمان‌طور كه گفتيم در ابتدا تعداد كلمه در صفحه مهم‌ترين ملاك موتورهاي جستجو براي رتبه دهي به سايت‌ها بود. همان‌طور كه مي‌توان حدس زد،
سو استفاده هاي بسياري از اين موضوع شد و عملاً مديران وب‌سايت ها براي بالا بردن سايتشان در گوگل به كاري جز تكرار كلمه احتياج نداشتند و به اين ترتيب سطح وب پر از سايت هايي شد كه تنهاي محتوايشان تكرار يك كلمه بود.
هوشمند شدن موتورهاي جستجو به خصوص گوگلپس از آن گوگل و موتور جستجوهاي ديگر با بهبود الگوريتم و استفاده از هوش مصنوعي ملاك‌هاي بسيار بيشتري را براي رتبه دهي به سايت‌ها در نظر گرفتند كه در ادامه به برخي از اين ملاك‌ها،‌ خواهيم پرداخت. اما وقت آن است كه به پاسخ سؤال اصلي بپردازيم؛
سئو كردن يعني چه؟سئو كردن تلاش در جهت مطابق كردن وب‌سايت با ملاك‌هاي موتورهاي جستجو است.
در حقيقت در عمل آموزش سئو (SEO)، ابتدا ملاك‌هاي موتور جستجو شناسايي مي‌شود و سپس تلاش مي‌گردد وب‌سايت هر چه بيشتر با اين ملاك‌ها مطابقت داشته باشد.
در واقع براي سئو بايد اولويت اصلي را به كاربر بدهيم، اگر كاربرها مارا دوست داشته باشند، گوگل هم به ما علاقه مند خواهد شد.
موفقيت در سئو اين نيست كه گوگل را گول بزنيم، سئو اينه كه بيايم با گوگل همكاري كنيم و بهش كمك كنيم نتايج بهتر را به كاربر نمايش بدهد.
يك جمله جالب هست كه ميگه:بهترين جا براي مخفي كردن يك جسد، صفحه دوم گوگل هست!به همين اندازه شانس ديده شدن در صفحات بعدي پايين است.
چرا سئو مهم است؟در يك جمله، زيرا سئو پول‌ساز است؛‌ براي درك اين موضوع به يك مثال توجه كنيد:‌
فرض كنيد شما يك فروشگاه لوازم ورزشي داريد و مي‌خواهيد براي افزايش فروش دست به انجام تبليغات بزنيد. براي اين كار چند گزينه پيش روي شما قرار دارد، مي‌توانيد در روزنامه‌ها و مجلات تبليغ چاپ كنيد يا اينكه در راديو و تلويزيون و حتي شبكه‌هاي اجتماعي ويدئوهاي تبليغاتي پخش كنيد. تمام اين روش‌ها ثابت‌شده و اثربخش هستند. اما اگر سايت شما سئو شده باشد نتيجه‌اي به مراتب بيشتر و سودآورتر خواهيد گرفت.
وقتي شما به انجام تبليغات در روزنامه،‌ تلويزيون و … مي‌پردازيد،‌ پيام تبليغاتي خود را به سطح وسيعي از مخاطب‌هاي گوناگون مي‌رسانيد كه اكثر آن‌ها هيچ احتياجي به لوازم ورزشي ندارند و عملاً درصد بسيار بالايي از پولي كه خرج تبليغات كرده‌ايد، هيچ نتيجه و سودي به شما نمي‌رساند.
اما فرض كنيد كسي بخواهد لوازم ورزشي بخرد،‌ با سرچ كردن يك كلمه مثل “ساك ورزشي ”در گوگل به دنبال محصول مورد نظرش مي‌گردد. اگر شما در اين كلمه در صفحه نتايج گوگل رتبه بالايي داشته باشيد،‌ او وارد سايت شما شده و از شما خريد خواهد كرد. در اين روش تمام كساني كه وارد سايت شما مي‌شوند مشتري بالقوه شما هستند و اگر سايتتان طراحي خوبي داشته باشد، اكثر آن‌ها به مشتريان شما تبديل خواهند شد.
مزيت‌هاي سئو چيست؟قطعا تا همينجا متوجه شديد كه سئو چه علم مفيد و موثري براي كسب و كارهاست.در اينجا تعدادي از مزاياي مهم سئو را با هم مرور مي كنيم:
سئو باعث افزايش بازديد از سايت مي‌شود.باعث برند شدن و بالا رفتن اعتبار وب‌سايت مي‌شود.باعث فروش بيشتر و در نتيجه كسب سود مي‌شود.اغلب كاربران موتورهاي جستجو تنها روي يكي از 5 نتيجه اول از صفحه نتايج كليك مي‌كنند؛ بنابراين اگر براي مطالب خود به دنبال خواننده هستيد يا براي فروشگاه خود به مشتري نياز داريد، ناچاريد كه در رتبه‌هاي بالاي نتايج جستجو باشيد.سئو تنها براي سازگاري با موتورهاي جستجو نيست، بلكه يك سئوي خوب موجب بهبود تجربه كاربري و كاربرد بيشتر يك وب‌سايت مي‌شود.سئو براي ديده شدن وب‌سايت شما در شبكه‌هاي اجتماعي مفيد است. نزديك به سه ميليارد نفر از مردم جهان حداقل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي حضور دارند. محتواي شما اگر در نتايج جستجو جايگاه مناسبي داشته باشد و كاربر آن را انتخاب كند، به‌احتمال زياد در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي نظير فيس‌بوك و توييتر به اشتراك گذاشته مي‌شود و اين اشتراك به معناي يك لينك مفيد براي بهبود رتبه وب‌سايت شماست.سئو ماندگاري بسيار بالاتري نسبت به ديگر روش‌هاي بازاريابي دارد.هزينه‌اي كه براي سئو مي‌شود،‌ چندين برابر بازگشت سرمايه در پي خواهد داشتموضوعي كه سئو را جالب مي كند اين است كه مي توانيم كه Kpi هاي مختلفي تعريف كنيم و تغييرات را زير نظر بگيريم و هرچيزي كه قابل اندازه گيري باشد، قابل بهبود هم هست.
خب حالا كه روند انجام سئو و اهميت آن را شناختيم، كمي جزئي‌تر راجع به آن صحبت مي‌كنيم :‌
مهم‌ترين پارامترهاي موتورهاي جستجو براي رتبه دهي به سايت‌هاكمي قبل‌تر راجع به تكرار كلمه در متن به عنوان اولين ملاك موتورهاي جستجو صحبت كرديم. اين مسئله هنور هم بسيار مهم است اما ملاك هاي فراوان ديگري نيز اهميت پيدا كرده‌اند. دو مورد از مهم‌ترين اين ملاك‌ها را بررسي مي‌كنيم:‌
محتواگوگل و بسياري ديگر از موتورهاي جستجو عاشق محتوا هستند. هر چه توليد محتوا در سايت بهتر و باكيفيت‌تر انجام شود‌،‌ سايت رتبه بهتري نيز خواهد گرفت. از انواع محتوا مي‌توان به متن، ويدئو، عكس و … اشاره كرد.
با توجه به اطلاعيه هاي اخير گوگل مي توان متوجه شد كه محتواي چند رسانه اي نسبت به گذشته جذاب تر و مهم تر شده ، علت اصلي اين اتفاق هم اين است كه پادكست ها و ويدئوها باعث ماندگاري بيشت كاربر در سايت مي شوند.
اين كه چقدر ترافيك بگيريم ديگه مهم نيست، مهم اينه كه ترافيك هدفمند بگيريم
Adam Audetteبايد سايت و محتوا را براي كاربر محيا كنيم، نه ربات موتورهاي جست و جو، هدف ما كاربر است، اين را فراموش نكنيد.
لينكگوگل براي سنجش اعتبار وب‌سايت ها، لينك هايي كه به آن سايت داده شده است را بررسي مي‌كند. هر چه لينك‌ها از وب‌سايت‌هاي باكيفيت‌تر و با تعداد بيشتري باشند، رتبه سايت بهتر خواهد بود.
اما لينك ها يكي از مهم ترين معظلات گوگل هم هستند. اغلب سئو كارها و صاحبين وبسايت ها با ايجاد لينك هاي مصنوعي و كم اعتبار سعي در گمراه كردن گوگل دارند كه همين موضوع باعث به وجود آمدن جريمه هاي در خصوص آن ها از جمله پنالتي شدن وبسايت هاي متخلف شد.
انواع سئوانواع سئوانواع سئواز حدود بيست سالي كه از تولد سئو مي‌گذرد،‌ روش‌هاي بسياري براي انجام آن ايجاد شده است. در اين قسمت به بررسي انواع سئو مي‌پردازيم.
نوع سئو سئو كلاه سفيد سئو كلاه سياه سئو كلاه خاكستريساخت محتواي كاربر پسند بله خير بلهلينك سازي مستقيم خير بله خيرلينك سازي غيرمستقيم خير در برخي روش ها بلهجدول مقايسه ي انواع سئوسئو كلاه سفيد (white Hat SEO) چيست؟در اين روش سعي مي‌شود، تمام روند انجام سئو منطبق بر قوانين گوگل باشد. در سئو كلاه سفيد تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌ها كاملاً پيرو قوانين گوگل هستند به همين جهت به آن سئو اخلاقي نيز ميگويند. اين روش نياز به زمان زيادي دارد، اما نتايج آن ماندگار و بلندمدت خواهد بود.
تكنيك هاي اصلي سئو كلاه سفيدمهم ترين چيز در سئوي كلاه سفيد اين است كه به طور كامل پيرو قوانين گوگل باشيم. اما گوگل از ما چه مي خواهد؟
محتوا محتوا محتوا
محتوا پادشاه است. اين شعار گوگل است و از شما مي خواهد كه محتواي مناسب براي مخاطبين خودتان تهيه كنيد.
اگر شما نمي دانيد هدف كاربر از جست و جوي كلمه اي كه روي آن كار مي كنيد چيست، در مسير اشتباهي هستيد.
مسائل بعدي كه بسيار مهم هستند بحث ساختار وبسايت شماست تا اسپايدرهاي گوگل بتوانند به راحتي مطالب شما را پيدا كنند. اما قبل از آن اين را هم فراموش نكنيد كه:
درسته كه محتوا پادشاه است، اما بازاريابي هم ملكه است و اونه كه خونه رو مي گردونه
Gary Vaynerchuckاگر يك ليست خلاصه از كليات سئو سفيد بخواهيم بنويسيم ، ليست كوتاه شده ي زير مي تواند مناسب باشد
محتواساختاررابط كاربري و تجربه كاربري ( بالا بردن سرعت سايت از مهم ترين بخش هاي اين قسمت است )كدها و تصاوير بهينهاعتبار طبيعي ( لينك دادن به شما توسط مخاطبين )سئو كلاه سياه(Black Hat SEO) چيست؟برخلاف روش قبلي كه سعي مي‌شد تمام روند سئو قانوني باشد، در اين روش تمام سعي سئوكار بر فريب موتور جستجو و بالا آوردن رتبه سايت از طريق شيوه‌هاي غيرقانوني و دور زدن الگوريتم‌هاي گوگل است. اين روش بسيار سريع عمل مي‌كند و نتيجه آن را در مدت زمان بسيار كمي مي‌توانيد ببينيد،‌ اما اين‌گونه سئو كردن بسيار خطرناك بوده و در صورتي كه گوگل متوجه آن شود، وب‌سايت به طور كامل از نتايج جستجو حذف خواهد شد.
وقتي از پنالتي شدن سايت توسط گوگل صحبت كرديم ، روي صحبتمون با سئوكاران كلاه سياه بود.اين سئو همچنان هم مزايايي دارد.
يك مثال كاربردي از سئو كلاه سياهبه عنوان مثال فرض كنيد شما براي يك ماه خاص از سال محصول ويژه اي داريد و اينكه در اون روزها بتوانيد بازديد هدفمند بگيريد براي شما اهميت ويژه اي دارد.سئو كاران كلاه سياه به شما كمك مي كنند كه با خريد يك دامنه اقدام به راه اندازي يك صفحه فرود مناسب براي هدف تجاري خودتان شويد.
به اين صورت شما مخاطبين هدف خود را جذب مي كنيد و خيلي زود وبسايت جديدتان را هم از دست مي دهيد.
ولي به هدفتان رسيده ايد.
سئو سايت منفي يا Negative SEOنمونه ي ديگري از سئوي سياه ، سئو منفي هست كه از روش هاي سياه براي تضعيف رقيب خودشان استفاده مي كنند.قاعدتا اين روش اخلاقي نيست و از انسان هايي كه روح بزرگي داشته باشند بر نمي آيد.
اما متاسفانه اين موضوع وجود دارد كه سئو كاران ضعيف و حسود از اين روش ها استفاده مي كنند.متاسفانه اخيرا توسط عده اي آدم بي اخلاق اين اتفاق براي سايت ما افتاده كه اميدوارم بتوانيم بدون مشكل از آن رد بشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۴:۰۲ توسط:ميلاد موضوع:

چگونه طراح وب سايت شويم؟

با رونق كسب و كار اينترنتي، افراد زيادي هستند كه دوست دارند روزي طراح وب سايت شوند. امروزه بسياري از كسب و كارهاي سنتي به سمت كسب و كارهاي اينترنتي تغيير مسير مي‌دهند كه بازار كارهايي مثل طراحي سايت رونق بيشتري مي‌يابند. اما چگونه و از كجا بايد طراحي وب سايت را شروع كرد؟ آيا هر شخصي مي‌تواند در اين راه موفق شود؟ما در اين مقاله سه گام اساسي تا تبديل شدن به يك طراح وب سايت را بررسي مي‌كنيم.
طراحي سايت را با اين ۳ گام شروع كنيد1- با كار يك طراح وب سايت آشنا شويدبا كار طراحي وب سايت و روش‌هاي كسب درآمد اينترنتي آشنا شويد. پستي بلندي‌هاي اين كار را بشناسيد.به مقاله‌ي مزاياي داشتن وب سايت مراجعه كنيد و از تاثيرات وب‌سايت‌ها در كسب‌وكارها بخوانيد.
بايد ببينيد آيا واقعاً به كار طراحي علاقه داريد؟ زيرا داشتن علاقه، لازمه‌ي پيشرفت در هر كاري است. راجع به موقعيت شغلي و درآمد آن اطلاعات بيشتري كسب كنيد تا با انگيزه‌ي بيشتري شروع كنيد. در اين زمينه خواندن مقاله‌ي معرفي شغل طراحي وب سايت به شما كمك خواهد كرد.
معرفي شغل طراحي وب‌سايت
2- تخصص‌هاي لازم در طراحي وب سايت را بشناسيدبراي طراحي سايت حداقل يك تيم متشكل از افراد زير نياز است. اگر دوست داريد يك طراح وب سايت شويد ابتدا جايگاه خود را در تيم مشخص كنيد:
گرافيست سايت: معمولاً ايجاد طرح‌هاي اوليه‌ي وب سايت، طراحي اشكال گرافيكي، تصويرسازي ، طراحي لوگو و.. به عهده‌ي گرافيست است كه بايد فردي خلاق و باانگيزه باشد.
برنامه نويس سمت كاربر (client side): طراحي رابط كاربري يا همان پوسته‌ي سايت (بخشي از سايت كه كاربر با آن در ارتباط است) بر عهده‌ي يك برنامه نويس رابط كاربري است كه معمولاً از زبان‌هاي javascript ، html،css استفاده مي‌كنند.
برنامه نويس سمت سرور (server side): با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي مثل asp.net وphp ارتباط مرورگر با سرور را ميسر مي‌سازند.

3- بهترين روش‌هاي يادگيري طراحي سايت را بدانيدروش هاي يادگيري طراحي سايت | طراح وب سايت شدنبراي شروع يادگيري دنبال راهي باشيد كه با كمترين هزينه شما را به يك طراح وب سايت حرفه‌اي تبديل كند. اين هزينه شامل زمان، پول و انرژي شماست. در جدول زير روش هاي يادگيري طراحي سايت همراه با مزايا و معايب آن را بررسي كرده‌ايم.
روش يادگيري مزايا معايبجست‌وجو در اينترنت و مطالعه مقاله تقريباً رايگان دشواري فرآيند يادگيري 
طولاني شدن فرآيند يادگيري
مطالعه‌ي كتاب كامل ترين منبع يادگيريهزينه‌ي كم
امكان يادگيري در هر زمان و مكاني
دشواري فرآيند يادگيري 
دور شدن از فرآيند عملي برنامه نويسي
طولاني شدن فرآيند يادگيري
ويديو آموزشي هزينه كم 
امكان يادگيري در هر زمان و مكاني
استفاده از تجربيات بهترين مدرس‌ها
يادگيري آسان
امكان استفاده مجدد از منابع آموزشي
باقي ماندن سوالات ذهني در صورت وجود نداشتن پشتيباني از طرف ارائه دهنده 
 
از دست دادن زمان در صورت كم بودن كيفيت آموزش‌ها
كلاس‌هاي آموزشي استفاده از تجربيات مدرس 
يادگيري آسان
هزينه‌ي بالا 
وابسته بودن سرفصل ها به سطح علمي كلاس و ميزان دانش استاد
با بررسي اين نكات پيشنهاد ادمين سايت به شما استفاده از ويديوهاي آموزشي در كنار يك يا چند كتاب خوب است. به اين ترتيب همه‌ي مطالب را در كوتاه‌ترين زمان به‌ صورت پيوسته، ساده و عملي مي‌آموزيد. هرگاه در فرآيند يادگيري دچار ابهام شديد، بهتر است با جست‌وجو در اينترنت سؤالات ذهني خود را پاسخ دهيد.
بعد از اينكه به سطح قابل قبولي رسيديد با گذراندن دوره‌هاي كارآموزي در شركت‌ها مي‌توانيد با جنبه‌ي عملياتي كار نيز آشنا شويد.

آيا واقعاً هدف شما طراحي سايت است؟!در اين بخش از مقاله مي‌خواهم كمي روراست‌تر باشيم. هدف شما از اينكه مي‌خواهيد طراح وب‌سايت شويد چيست؟! در پاسخ به اين سوال گاهي سخن از راه‌اندازي كسب‌وكار اينترنتي و داشتن سايت به ميان مي‌آيد.
بنده پيشنهاد مي‌كنم اگر مي‌خواهيد يك وب‌سايت داشته باشيد و هدف شما تجارت الكترونيك است از طي كردن اين مسير نسبتاً طولاني بپرهيزيد! چون راه كوتاه‌تري هم هست.
براي داشتن سايت حتماً نبايد يك برنامه‌نويس يا طراح سايت بود. كافي است برويد سراغ راه اندازي سايت بدون برنامه نويسي! استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتوا، يك روش كوتاه و مطمئن است براي اينكه خودتان يك سايت راه‌اندازي كنيد. براي انجام اينكار هم يك دوره‌‌ي آموزشي كوتاه مدت طراحي شده كه اميدورايم راهگشاي بسياري از شما افراد باشد.
دوره‌ آموزش وردپرس – راه اندازي سايت بدون برنامه‌نويسي
خب اگر پاسخ شما به اين سوال چيز ديگري است و واقعاً به اين شغل علاقه داريد پس ادامه‌ي مقاله مخصوص شما است. همراه ما باشيد.

براي طراح وب‌سايت شدن از كجا شروع كنيم؟مشكلي در پاسخ به اين سوال وجود دارد اشتباه رايج بين اصطلاح طراح سايت و توسعه‌دهنده‌ي وب‌سايت است. طراح سايت بيشتر نقش طراحي‌هاي گرافيكي سايت را برعهده دارد اما توسعه دهنده‌ي سايت بيشتر به كدنويسي مي پردازد. (مطالعه‌ي بيشتر: تفاوت بين طراح وب‌سايت با توسعه دهنده)
اگر مي‌خواهيد يك توسعه‌دهنده‌ي وب سايت باشيد دستورالعمل زير را دنبال كنيد. اما اگر مي خواهيد يك طراح و باشيد بيشتر به يادگيري نرم افزار‌هاي گرافيكي مثل فتوشاپ بپردازيد. سپس به سراغ يادگيري HTML وCSS برويد.
براي آشنا شدن با مسير برنامه نويسي براي شما يك نقشه ي راه آماده است.كافيست به دوره‌ي نقشه راه توسعه دهندگان مراجعه كنيد. در اين دوره رايگان مسير پيش‌روي يك برنامه نويس وب مشخص شده است. براي مشاهده‌ي اين دوره، كليك كنيد: نقشه‌ راه برنامه نويسان وب
 از HTML شروع كنيدhtml زبان استاندارد طراحي صفحات وب است. كدهاي صفحه در نهايت به كدهاي html تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده مي‌شوند. بنابراين اجزاي صفحه وب مثل متن، عكس و.. به كمك تگ‌هاي html در صفحه وب قرار مي‌گيرند.در واقع تمامي زبان‌هاي برنامه‌نويسي براي طراحي سايت، به شكلي به html وابسته هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر به مقاله‌ي معرفي html مراجعه كنيد.
با CSS ادامه دهيدبراي اينكه اجزاي صفحه وب سايت شما آرايشي به خود بگيرد بايد از css استفاده كرد براي مثال براي اينكه به عنوان نوشته، رنگ و سايز بدهيم نيازمند اين زبان خواهيم بود. براي مطالعه‌ي بيشتر به مقاله‌ي css چيست مراجعه نماييد.
 با جاوا اسكريپت كار خود را حرفه‌اي جلوه دهيدبعد از اينكه صفحه‌ي وبي طراحي شد براي پوياتر شدن آن به اين زبان نيازمنديم.براي مثال اگر بخواهيم صفحه‌‌اي داراي انيميشني باشد يا منوي كشويي داشته باشيم از اين زبان استفاده مي‌كنيم ( مشاهده‌ي يك نمونه ).البته اگر در ابتداي راه هستيد يادگيري اين زبان الزامي نيست. مي‌توانيد به سراغ يادگيري يك زبان سمت سرور برويد و در فرصت مناسب به يادگيري اين زبان بپردازيد.
يك زبان برنامه نويسي سمت سرور بياموزيدبه كمك زبان سمت سرور اطلاعات بين مرورگر و سرور تبادل مي‌شود براي مثال براي ثبت اطلاعات كاربر در ديتابيس از زبان سمت سرور استفاده مي‌شود.در اين ميان PHP و ASP.NET دو زبان قدرتمند و محبوب در اين زمينه هستند كه بايد بعد از شناخت كامل، يكي از اين دو را براي يادگيري انتخاب كنيد. ما بنا به دلايلي همچون محبوبيت، سهولت يادگيري، متن باز بودن و… زبان php را به شما معرفي مي‌كنيم.

مدت زمان يادگيري طراحي وب سايت چقدر است؟پاسخ اين سؤال كاملاً وابسته به عواملي مثل سطح تلاش شما، مدت زماني كه براي اين كار مي‌گذاريد، راه يادگيري و… مي‌باشد. اما معمولاً در بهترين حالت براي طي كردن اين پروسه به صورت كامل، حداقل ۳ ماه زمان لازم است.
اگر در ابتداي راه هستيد نگران نباشيد نيازي نيست شما به‌صورت يك‌جا و فشرده تمام موارد فوق را ياد بگيريد. مي‌توانيد يادگيري را براي مدتي به HTML و CSS محدود كنيد و در زمينه‌ي برنامه نويسي سمت كاربر فعاليت كنيد.

حرف پاياني: هرچند در نگاه اول طي كردن اين مسير طولاني و سخت به نظر مي‌رسد اما زماني كه با شيريني اين كار آشنا شويد و با انگيزه به اين كار ادامه دهيد در مدت زمان كوتاهي مي‌توانيد به جايگاه قابل قبولي برسيد. اشخاص زيادي هستند كه توانستند در مدت چند ماه طراحي وب سايت را بياموزند و سفارش ساخت سايت يا طراحي قالب اختصاصي، بگيرند.
زماني كه شما تصميم به خواندن اين مقاله گرفتيد اولين قدم را براي تبديل شدن به يك طراح وب سايت برداشته‌ايد پس با انگيزه ادامه دهيد. ما در صفحه‌ي نقشه‌ي راه توسعه دهندگان وب مطالب بيشتري براي شما آماده كرد‌ه‌ايم. همراه ادمين سايت باشيد.

 

https://www.janblaghy.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/ 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۴:۱۹ توسط:ميلاد موضوع: