استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت .

استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت

زمان رسيدن به خواسته طبق قانون جذب و راه رسيدن به چه صورت است؟

زمان رسيدن به آرزوها خواسته ما در قانون جذب كه با باور و تصويرسازي ذهني ايجاد و دنبال مي شود چه زماني است؟ اين سوال بسيار مهمي است كه عده بسيار زيادي آن را از خود مي پرسند. سوال ديگر در همين باره اينكه از چه راهي قرار است من به خواسته ام برسم؟
اين سوالها زماني پيش مي آيند كه شما مي بينيد فقط در ذهن خود هدف را مي بينيد و حس مي كنيد و در واقعيت هيچ خبري نيست و انگار خبري هم نخواهد بود. بنابراين اگر پاسخ مناسب اين سوالها را نداشته باشيد به راحتي شك مي كنيد و به خواسته خود نمي رسيد.
در اين قسمت ما قصد داريم با فهم و درك مكانيزم و بطن قانون جذب و رسيدن به نتيجه، زمان رسيدن به خواسته و راه آن را مشخص كنيم تا خيال شما از بابت اين دو سوال مهم راحت شود. بنابراين از يك مثال ساده اما مهم استفاده مي كنيم.
مثالي ساده درباره زمان رسيدن به خواسته و راه آنزمان رسيدن به خواستهفرض بگيريد شما به شدت گرسنه هستيد و تنها. شما ناراحت و نگران هستيد از اينكه نكند غذايي براي خوردن پيدا نكنيد. ولي ناگهان بوي خوش غذا به مشام شما مي رسد. به محض افتادن اين اتفاق تمام نگراني شما از بابت نبودن غذا از بين مي رود. چون مي دانيد بوي غذا از خود غذا بلند شده و اين يعني غذا هست. پس نگراني شما از بين مي رود و فقط متمركز مي شويد براي دنبال كردن بوي غذا تا به آن برسيد.
حالا اگر اينجا از شما بپرسند كي به غذا خواهيد رسيد و يا از چه راهي شما چه جوابي خواهيد داد؟ روشن است كه شما هيچ جواب روشني براي اين سوالها نداريد و مي گوييد راه رسيدن من به غذا در دنبال كردن بوي آن است و از هر جا اين بو بيايد راه من هم همان جاست. يعني راه براي من شروع به مشخص شدن مي كند زماني كه دنبال اين بو حركت مي كنم. زمان رسيدن من به غذا هم مشخص نيست و من فقط آرزوها مي دانم هر چه بو قوي تر باشد من به خود غذا نزديكتر هستم و زمان رسيدن من هم كمتر.
چيزي كه شما در ذهن و تصويرسازي خود حس مي كنيد نشانگر اصلي استهمانطور كه در مثال بالا ديديم بوي غذا نشان دهنده وجود خود غذا بود و دنبال كردنش مساوي بود با رسيدن به خود غذا. در تصويرسازي ذهني هم چيزي كه ما در ذهن خود از نتيجه دلخواه نهايي حس مي كنيم دقيقا همين معاني را دارد. يعني اول از همه حس شما نشان مي دهد منبعي واقعي براي آن موجود است در حاليكه فعلا بخاطر دوري شما از آن قادر به ديدنش نيستيد. ولي حس دروني شما انرژي برخواسته از همان خواسته شماست كه وقتي دنبالش مي كنيد به همان چيزي كه ديده بوديد مي رسيد.
حالا نكته اين است كه شما مي بايست با تمركز بالا فقط و فقط اين حس را دنبال كنيد و هر جا اين حس قوي تر مي شد به همان سمت حركت كنيد و هر جا (چه در فكر، چه در ديدن و شنيدن، چه در كاري كه انجام مي دهيد، چه در كلامتان و يا هر چيز ديگر كه شما با آن ارتباط برقرار مي كنيد) اين حس ضعيفتر مي شد از آن دوري كنيد.
زمان رسيدن به خواسته، راه رسيدن به آن و هرآنچه كه نياز داريد در دل خود خواسته شماستوقتي شما به هدف خود فكر مي كنيد آن را حس مي كنيد و اين بناي اول باور شماست كه مي دانيد واقعيتي هست كه اين حس را ايجاد كرده. سپس دنبالش مي كنيد و اين حس هدايت كننده شما خواهد بود و به اين صورت مسير خواسته شما قدم به قدم روشن و باز خواهد شد. رسيدن به آرزوها و زمان رسيدن به خواسته شما هم با بيشتر شدن حس خوب و باورتان مشخص مي شود. يعني هر جا حس شما شديدتر مي شد يعني زمان رسيدن هم در حال كمتر شدن است. و هر جا حس خوب شما كمتر مي شد يعني شما در حال دورتر شدن هستيد و طبيعتا ديرتر خواهيد رسيد.
لطفا ويدئوي آموزشي زمان رسيدن به خواسته و راه آن را تماشا كنيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۶:۳۹ توسط:ميلاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :