استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت .

استفاده از جملات انگيزشي براي موفقيت

متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري

متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري مجموعه : تبليغات بنري ، بهترين سايت تبليغات ، تبليغات كليكي ، آگهي ، تبليغات تلگرام ، سايت تبليغات پر بازديدمتن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتريمتن هاي تبليغاتي زيبا براي جلب مشتري همواره از اهميت ويژه اي برخوردار است نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري هدف و همچنين بهترين متن تبليغاتي براي جذب مشتري در ادامه تهيه و گردآوري شده است استفاده از متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب اهميت زيادي در جلب مشتري در كسب و كار دارد.
 
متن هاي تبليغاتي زيبامتن هاي تبليغاتي زيبا زير بناي يك كسب و كار و معرفي يك برند است. معمولا متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب و شعارهاي كسب و كار زيادي از برندها و شركت هاي مختلف ميان مردم پخش مي‌شود اما يك متن تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري مي‌تواند اقبال مردم به آن كسب و كار را افزايش دهد و در راستاي موفقيت برند كمك هاي زيادي بكند. شايد هرگز متوجه اين مسئله نشده باشيد، ولي متن هاي تبليغاتي زيبا، نقش بسيار مهمي در كمك به مغز براي تصميم‌گيري در مورد جذب مشتري و فروش محصوصلات ايفا مي‌كنند. متغيرهاي فراواني وجود دارد ولي در ميان آنها موردي هست كه تاثير آن، بارها و بارها اثبات شده است: متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب، فروش را افزايش مي‌دهند و فقط همين عبارت‌ها هستند كه اين قدرت را دارند.
yektanet-logo-signتبليغقالب ديستو | پوسته Disto | پوسته مجله خبري ديستو | قالب مجله اي Distoقالب ديستو | پوسته Disto | پوسته مجله خبري ديستو | قالب مجله اي Disto
مشاهدهمتن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتريرايگان
اگر فكر مي‌كنيد نمونه متن تبليغاتي تاثيرگذار «رايگان» بي‌فايده است و بيش از حد از آن استفاده شده، بيشتر فكر كنيد. مردم عاشق چيزهاي رايگان، عادي و ساده هستند. عملا مي‌توانيد هر چيزي را به صورت رايگان به آنها بدهيد، فرقي نمي‌كند كه چقدر كوچك باشد، و با اين كار توجه آنها را جلب كنيد.
گرگوري سيوتي (Gregory Ciotti) از شركتِ Help Scout با استفاده از مطالعه‌اي اين مسئله را اثبات كرده است. در اين مطالعه، محققان از مردم خواستند ميان يك شكلات ترافلِ ليندت (Lindt) به قيمت ۱۵ سنت (كه معامله‌ي بسيار خوبي است) و يك شكلات بوسه‌ي هرشي (Hershey Kiss) به قيمت ۱ سنت، يكي را انتخاب كنند. در كمال تعجب، ۷۳ درصد از آنها شكلات ترافل ليندت را انتخاب كردند. سپس محققان از گروه ديگري خواستند كه بين شكلات ترافل ليندت به قيمت ۱۴ سنت (كه باز هم معامله‌ي بسيار خوبي است) و شكلات بوسه‌ي هرشي مجاني، يكي را انتخاب كنند. اين بار ۶۹ درصد از آنها بوسه‌ي هرشي را انتخاب كردند. زيرا همه، چيزهاي مجاني را دوست دارند.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
انحصاري
يكي ديگر از برترين متن هاي تبليغاتي زيبا و تاثير گذار براي جذب مشتري، همين كلمه انحصاري است. همه مي‌خواهند در گروهي متمايز از ديگران قرار داشته باشند. وقتي محصولات خود را انحصاري مي‌كنيد و آن را تنها در اختيار گروهي انتخاب شده قرار مي‌دهيد، كاري مي‌كنيد مردم آن محصول را بيشتر بخواهند. مي‌توانيد براي انتخاب نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري به جاي واژه‌ي انحصاري از عبارت‌هاي ديگري مانند «فقط براي اعضا»، «فقط افراد دعوت‌شده»، «براي نخستين بار»، «كارمندان داخلي» و غيره استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه همه مي‌خواهند در اين گروه‌ها قرار بگيرند.
 
ساده
زندگي پيچيده است و احتمالا ما نيز بيشتر تمايل داريم كه ساده‌ترين راه‌ها را براي جذب مشتريان انتخاب كنيم. بنابراين هر زمان كه مي‌شنويم چيزي ساده است يا انجام آن آسان است، جذبِ آن مي‌شويم. من در مطالعه‌اي مشاركت داشتم كه در آن از مشتري‌ها پرسيده مي‌شد مهم‌ترين عوامل موثر در خريد نرم‌افزار چيست، و پاسخِ «به راحتي قابل استفاده بودن» در ميان ۳ پاسخ اول قرار داشت. وقتي ترديد داريد، مسائل را خيلي پيچيده نكنيد، اضافه كردن امكاناتِ بيشتر خوب است، ولي نه در شرايطي كه به قيمت قرباني كردن سادگي باشد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
محدود
همه‌ي ما از اينكه چيزي را از دست بدهيم، بيزاريم. حتي اگر چيزي كه از دست مي‌دهيم، به پيش‌ پاافتادگي جاسوئيچي‌هايي باشد كه در شركت توزيع مي‌شوند. اگر بگويند 100 نفر اول يكي مجاني مي‌گيرند، ناگهان آن جاسوئيچي، براي‌مان جذاب‌تر مي‌شود. واقعا يك جاسوئيچي به چه كارِ شما مي‌آيد؟ اهميتي ندارد، مهم اين است كه معامله‌ي خوبي است و بايد همين الان و پيش از آنكه دير شود تصميم بگيريد تا بتوانيد يكي از آن صد نفر باشيد.
 
تضميني
عبارت تضميني از آن متن هاي تبليغاتي زيبا و موثر است كه معجزه خاص خودش را دارد. با تقلب‌هاي زيادي كه در دنياي امروز انجام مي‌شود، اصالت يكي از نگراني‌هاي قابل قبول مشتريان شماست و شما مي‌توانيد با استفاده از كلمات مناسب، به آنها اطميناني را بدهيد كه براي گرفتن تصميم نهايي نياز دارند.
احتمالا عبارتِ «تضميني» را همه جا ديده‌ايد،‌ زيرا واقعا نتيجه مي‌دهد. اما نكته‌ي مهم اين است كه تواناييِ پشتيباني از ضمانت خود را داشته باشيد. اگر محصول شما ضمانت ندارد و بازگرداندن كالا بدون دردسر نيست، يا نتايج ادعا شده توسط شما، اثبات نشده است، حرفي از آنها نزنيد. شايد مطرح كردن اين ادعاهاي غيرواقعي در كوتاه‌مدت موثر باشد، ولي در بلندمدت شما را به زمين مي‌زند. اگر به مشتريان خود ضمانت ارائه نمي‌دهيد، شايد وقت آن باشد كه اين كار را انجام دهيد.
عبارت‌هاي ديگري كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به مشتري اطمينان بدهيد: «اثبات‌شده، باعث مي‌شود، هيچ الزامي وجود ندارد، بدون خطر، بدون دردسر و مطمئن».
 
شما
زماني كه نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري يا هر متن تبليغاتي زيباي ديگري را با هدف جلب مشتري براي خريد مي‌نويسيد، از عبارات اول شخص استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود خواننده يا شنونده علاقه‌مندتر شود، و به صورت ناخودآگاه، احساسِ خاص بودن كند. استفاده از كلمه‌ي «شما» در متن تبليغاتي جذاب موجب مي‌شود نوشته‌تان محاوره‌اي‌ و جذاب تر و زيباتر شود و لحن شما را دوستانه‌تر مي‌كند و به اين ترتيب مي‌توانيد با خواننده يا شنونده ارتباط برقرار كنيد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
متن تبليغاتي براي جذب مشتري
 
عبارت زيرا هرچند كوتاه از آن متن هاي تبليغاتي جذاب و موثر براي جذب مشتري است كه هر مشتري را ترغيب به خريد مي‌كند. مورد بسيار جالب است. گرگوري سيوتي (Gregory Ciotti) با استفاده از سناريوهاي جالب، به مطالعاتي در كتاب نفوذ (Influence) نوشته‌ي روانشناس، دكتر رابرت كيالديني (Robert Cialdini) اشاره مي‌كند. يكي از نمونه‌هاي قابل توجه اين مطالعات، آزمايشي است كه در آن از عبارت‌هاي مختلفي استفاده و بررسي شد كه استفاده از كداميك از آنها، موجب مي‌شد كه افراد به كسي اجازه دهند تا در صفِ دستگاه كپي، خارج از صف كار خود را انجام دهد. در اين آزمايش، از جمله‌هاي زير استفاده شد:
 
«ببخشيد، ۵ صفحه كپي دارم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم؟» … ۶۰ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
«بايد ۵ صفحه كپي بگيرم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم، چون عجله دارم؟» … ۹۴ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
«ببخشيد، ۵ صفحه كپي دارم. اجازه مي‌دهيد از دستگاه زيراكس استفاده كنم، چون حتما بايد از اين صفحه‌ها كپي بگيرم؟» … ۹۳ درصد به او اجازه دادند تا خارج از صف از دستگاه كپي استفاده كند.
 
توجه كنيد كه به سادگي و با شنيدن كلمه‌ي «چون» و دليلِ پس از آن، تقريبا همه به شخص اجازه دادند تا در صف در جلوي آنها بايستد. حتي دلايل مطرح شده هم دلايلي منطقي نبودند: چون حتما بايد از اين صفحه‌ها كپي بگيرم؟ تمام كساني كه در صف بودند نيز حتما بايد كپي مي‌گرفتند و به خاطر همين در صف ايستاده بودند.
نكته‌اي كه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه مغز انسان عاشق شنيدن توضيحات است. ما بايد دليل هر چيز را بدانيم. چرا من به آن ويژگي نياز دارم؟ زيرا به من كمك مي‌كند تا… .
محصولات، امكانات و اقداماتي را كه مي‌خواهيد مردم انتخاب كنند، به يك دليل، گره بزنيد تا با اين كار، مردم بيشتر ترغيب مي‌شوند براي خريد آن اقدام كنند.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
بهترين
شايد بتوان گفت كه عبارت بهترين، يكي از بهترين جملات تبليغاتي زيبا و موثر براي جذب مشتري باشد. به نظر شما كدام نمونه متن تبليغاتي بهتر است؟ «نحوه‌ي تعويض لاستيك پنچر» يا «بهترين راه براي تعويض لاستيك پنچر». جواب اين سوال، خيلي واضح است. تا به حال چند بار عبارتي را در سايت گوگل جستجو كرده‌ايد و پس از مدتي خسته و نااميد شده‌ايد و به عقب برگشته و كلمه‌ي «بهترين» را به ابتداي عبارت مورد جستجو، اضافه كرده‌ايد. شايد فقط من اين كار را انجام داده باشم، ولي حس مي‌كنم من تنها فردي نيستم كه اين كار را انجام داده است.
 
شايد به نظر برسد كه «بهترين» كلمه‌ي مقدسي است و تنها به چيزهاي واقعا فوق‌العاده گفته مي‌شود و به همين دليل مي‌توانيد به هر چيزي كه روي آن برچسبِ بهترين زده شده، اعتماد كنيد پس در نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري از كلمه بهترين استفاده كنيد. همه‌ي ما مي‌دانيم كه اين طور نيست و اينكه به چيزي بگويند بهترين، به اين معني است كه زماني مقايسه‌اي انجام شده و اين مورد در آن مقايسه از سايرين بهتر بوده است.
ولي لطفا از اين كلمه بهترين در نمونه متن تبليغاتي، براي فريب ديگران استفاده نكنيد. اگر واقعا بهترين نيستيد يا نمي‌توانيد بدون اجبار، كاري كنيد كه مردم به شما بگويند بهترين، به تلاش ادامه دهيد تا واقعا در كاري كه انجام مي‌دهيد بهترين شويد و اين برچسب را بدون آنكه اعتبار آن را داشته باشيد، بر روي كار، محصولات يا خدمات خود نزنيد.
متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب براي جلب مشتري | نمونه متن تبليغاتي براي جذب مشتري
متن هاي تبليغاتي جذابدر ذيل بهترين متن هاي تبليغاتي جذاب و زيبا كه در فضاهاي مختلف و براي مناسب هاي مختلف قابل استفاده را مشاهده مي كنيد. توصيه مي شود از اين متن هاي تبليغاتي زيبا و جذاب استفاده كنيد:
 
۱- جشني براي خانواده و جامعه !۲- يك نوع متفاوت از فروشگاه هايي كه ديده ايد۳- چشماني زيبا براي لباس هايي زيبا۴- مكاني براي رسيدن به خواسته هايتان۵- دريايي براي پيرو جوان۶- نقطه اي تك خال با ابزارهاي مفيد براي مردان !۷- همه اش براي شما۸- هميشه پر از خلاقيت !۹- فروشگاهي ايراني براي ايرانيان۱۰- …و همچنين براي كودكان۱۱- و درست در مركزهستيم از سال ….۱۲- براي عالي بودن هم كم هزينه كنيد۱۳- محنصر به فرد باش! سلامت باش! خوشحال باش !۱۴- دنياي ما هستيد۱۵- محبوب ترين فروشگاه در دل شما۱۶- نيمه پر را هم ببين۱۷- با ما نيمه پر را ببينيد۱۸- راحتي و آرامش در عين حال قيمت پايين۱۹- زمين را پوشش بده (به خصوص محصولات ايمني و اتش نشاني)۲۰- ديوانه وار با شما هستيم۲۱- طراحي شده براي شما!۲۲- زندگي را غني كنيد!۲۳- هر به بهترين ها دسترسي داريد۲۴- هر كسي مي تواند قدري سبز زندگي كند۲۵- همه چيز براي دنياي كودكان (براي خوراكي ها به خصوص)۲۶- مي تواني بيشتر انتظار داشته باشي اما كمتر پرداخت كني۲۷- در مزرعه خودتان كشاورزي كنيد! (جهت سفارشي كردن خدمت يا محصول)۲۸- به زندگي روح بخشيد۲۹- براي شخصي كه همه چيز دارد ! ما همه ي چيزهاي ديگر را داريم!۳۰- هر روز تازه تر مي شويم۳۱- حس تازگي را با ما مزه كنيد و به اين ارزش اعتماد كنيد۳۲- پر از سورپرايز هستيم۳۳- بيشتر بگير كمتر پرداخت كن !۳۴- سهم بزرگ خودتان را امروز بگيريد! (براي آفرها پروموشن ها يا حراج ها مناسب است)۳۵- مخصوص شماست۳۶- همه ي چيز هاي خوب در اطراف شما هستند كافيست خوب ببينيد۳۷- هر چي كه بخواهيد! تبليغات جذب مشتري پشت درب تحويل بگيريد۳۸- چيزهاي خوشحال براي افراد خوشحال روي سياره خوشحال۳۹- كمك كردن به خودتان زندگي را راحت تر مي كند!۴۰- ما پله هاي اول را با شما هستيم۴۱- اينجا همه چيز بهتر است۴۲- با اين چقدر راحت هستيد؟۴۳- تركيباتي براي زندگي۴۴- همه چيز داخل جعبه است براي شما۴۵- حس خونه !۴۶- اين مركز شماست۴۷- پايين ترين قيمت ها گارانتي شده اند۴۸- زندگي را براي مادران اسان كنيد (مناسبتي)۴۹- ايده هاي جديد براي زندگي ،محل كار…۵۰- راه هايي براي خودتان بودن۵۱- كيفيت دستور كار ماست۵۲- كيفيتي كه انتظار داشتيد، قيمتي كه انتظار نداشتيد۵۳- ناب و طبيعي شروع كنيد۵۴- درست همينجا ، درست همين حالا وقتشه۵۵- حوايتان را داريم!۵۶- اين آسان ترين راهشه۵۷- بهترين چيزي است كه ما متخصص آنيم۵۸- برترين در شهر !۵۹- بهترين همان تازه ترينه۶۰- بزرگترين فروشگاه در زمينه …۶۱- آخرين جايي كه مي خواهيد برويد!۶۲- همسايه شما ايم!۶۳- مثا ما سراغ داريد؟۶۴- به خانه خودتان خوش آمديد۶۵- تهراني ها از ما خريد مي كنند۶۶- شما نياز داريد! ما داريمش۶۷- ما خريد را آسان كرديم۶۸- ابزارهاي زندگي۶۹- به بهترين ها فكر كنيد! خوش آمديد۷۰- تغييري كه مي توانيد ببينيد۷۱- رويكردي جديد در خريد۷۲- بهترين جايي كه مي توانيد باشيد!۷۳- هميشه جلو تريم!۷۴- هميشه به روز۷۵- فضايي مهيج براي خريد همه اعضاي خانواده۷۶- ساخته شده توسط تفكر ايراني۷۷- باب ميل خودتان را پيدا كنيد۷۸- غير ممكن ها را انتظار داشته باشيد با ما۷۹- تغيير را ببينيد۸۰- خودتان را پيدا كنيد۸۱- بهترين براي انتخاب شما۸۲- اينجا اتفاقات خوبي مي افتد۸۳- سبك هاي زندگي را تجربه كنيد۸۴- همه اش در مورد شماست۸۵- فقط يك قدم با خانه شما فاصله دارد۸۶- زنده زندگي كنيد!۸۷- عاشق خريد مي شويد۸۸- حس ميكنيد زنده و حضوري خريد مي كنيد۸۹- بيشتر آن چه مي خواهيد پيش رو مي گذاريم۹۰- راه هاي بيشتري براي خودتان بودن!۹۱- مي خواي داشته باشيش! خوب داريش اينجا۹۲- اول مشتري۹۳- سنت يك خريد عالي و قديمي۹۴- كمتر خرج كن بهتر زندگي كن۹۵- بگرد، پيدا كن، لذت ببر۹۶- يك خريد واقعي۹۷- يك خريد جدي۹۸- چيزي كه لازم داري رو بخر نه بيشتر!۹۹- ساده مي گوييم! خريد آسان۱۰۰- جايي كه بايد باشيد۱۰۱- يه چيز متفاوت! هر روز۱۰۲- خريد را به تجربه خوب تبديل مي كنيم۱۰۳- هميشه يه دليل وجود داره براي چيزاي خوب۱۰۴- بزرگتر فكر كن۱۰۵- هر چيزي در ذهن داريد ما در موجود داريمش۱۰۶- يه فروشگاه خانوادگي۱۰۷- جايي كه مد به كمك زندگي مياد۱۰۸- جايي كه همه چي در جريان است۱۰۹- جايي كه هميشه يه چيز خاص وجود داره براي شما۱۱۰- طلاقي مد و زندگي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۱۷ توسط:ميلاد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :